loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اسپانیا و هلند قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Spain v. Netherlands - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Netherland Spain 13.06.2014 دانلود بازی اسپانیا و هلند – جام جهانی ۲۰۱۴

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

 

ZD Soft Screen Recorder فیلم برداری حرفه ای از دسکتاپ با ZD Soft Screen Recorder 6.7

rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5 یک نرم افزار چند منظوره با محیط کاربری آسان برای ویرایش فایل های صوتی می باشد . با این برنامه قادر به افزودن افکت و فیلترهای صوتی هستید که خود نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۲۰ افکت صوتی می باشد . شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های رایج MP3 , WAV , WMA و … را را وارد نرم افزار کنید . از سایر ویژگی های نرم افزار می توان به مشاهده شکل موج فایل صوتی اشاره کرد که از طریق به صورت حرفه ای تری می توانید کار ویرایش را انجام دهید.

 

Free Audio Editor Deluxe ویرایش آسان فایل های صوتی توسط Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5

 

ویژگی های نرم افزار Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5 :

rezakhaksar بازدید : 18 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید. بیش از ۶۰۰۰ صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و…، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند.

 

Music Maker ساخت حرفه ای آهنگ با MAGIX Music Maker 2014 20.0.5.56

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

پروژه ای آماده برای نرم افزار محبوب افترافکت با عنوان Particle Memories را به صورت رایگان آماده کرده ایم . این پروژه به آسانی قابل ویرایش و شخصی سازی است و برای ساخت آلبوم های حرفه ای و زیبا بسیار مناسب می باشد .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

Particle Memories دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memories

 

 

source دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memoriesاین پروژه در نسخه های CS5, CS5.5, CS6 نرم افزار افترافکت قابل استفاده می باشد که داشتن پلاگین Trapcode Particular v2 برای بازکردن کامل این پروژه ضروری است . به تعداد نامحدود می توانید عکس های خود را به آن اضافه کنید . رزولوشن این کار ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد .

 

caution دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memories توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

Photoshop Plugins Bundle دانلود کاملترین مجموعه پلاگین های فتوشاپ Photoshop Plugins Bundle 2014

rezakhaksar بازدید : 26 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

| به همراه دانلود نسخه پرتابل و اسکین های متنوع برای محیط پلیر |

VLC Media Player پخش انواع فایل های مالتی مدیا با VLC Media Player 2.2.0 20140610

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 20 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود ، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که گفتیم میتوانید چندین زیرنویس را به فایل اضافه کنید تا کاربر مشاهده کننده هنگام نمایش بتواند زیرنویس های مختلف را انتخاب کند. قابلیت چسباندن چندین صدا نیز وجود دارد که در زمینه فیلم های دوبله شده یاری دهنده هست. در طرف مقابل قابلیت استخراج زیرنویس چسبانده شده به ویدیو نیز توسط MKVToolnix وجود دارد.

 

MKVToolnix چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با نرم افزار MKVToolnix v7.0 Final

 

 

rezakhaksar بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe.Reader.Cover نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6

 

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ یار دهخدا همان فرهنگ لغت دهخدا است که کاملترین واژه نامه پارسی میباشد. فرهنگ دهخدا مشتمل بر ۳۴۰,۰۰۰ واژه است. نرم افزار فرهنگ یار دهخدا نخستین نرم افزار کامل این واژه نامه میباشد که جدا از موسسه دهخدا است و نمونه ی مشابه آن در اینترنت یافت نمیشود. در این نرم افزار از انواع متدهای فشرده سازی دیتابیس استفاده شده تا کمترین حجم ممکن فراهم بیاید همچنین نرم افزار فرهنگ یار دهخدا از الگوریتم پیشرفته ای جهت جستجوی متناسب و علی الخصوص پرسرعت بهره میبرد.

 

dehkhoda دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

تما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

RemoveWAT.Cover کرک سريع و آسان ويندوز با نرم افزار RemoveWAT 2.2.6

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 37 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Acronis Disk Director Home 11.0.2343 Final نام بهترین و کام

ل ترین نرم افزار مدیریت هارد دیسک می باشد. این نرم افزار ویژگی های بسیاری مانند، پارتیشن بندی درایو ها، افزایش و کاهش ظرفیت درایو، بازیابی پارتیشن های حذف شده و … را دارد. این روزه نرم افزار های زیادی در رابطه با مدیریت هارد دیسک ساخته شده ولی از آنجایی که اکثر آنها درست کار نمی کنند و دچار اختلال در هارد می شوند این نرم افزار بهترین و مطمئن ترین گزینه شما خواهد بود.

 

Acronis.Disk.Director.11.Home.Cover بهينه سازي هارد ديسک با نرم افزار Acronis Disk Director Home 11.0.2343 Final

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 212 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.10 Beta 4 DC

rezakhaksar بازدید : 20 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

rezakhaksar بازدید : 21 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 12.00.70

 

rezakhaksar بازدید : 29 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گاهی اوقات شما بهترین انتخاب های خود را انجام می دهید ولی بازهم تصاویر شما خسته کننده هستند ، در این جا است که می توانید با استفاده از آموزش های حرفه ای فتوشاپ ، عکس های خود را دگرگون کنید . با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا بتوانید افکت های حرفه ای و بسیار زیبایی را برروی تصاویر خود اجرا کنید . توانایی فتوشاپ در ویرایش و خلق تصاویر باورنکردنی وصف ناپذیر است که گوشه ای از آن را در این فیلم ها یاد خواهید گرفت . تمام فایل های سورس و لازم در این مجموعه ی آموزشی گنجانده شده اند تا بهترین نتایج را بدست آورید .

 

Pro Photoshop Tutorial آموزش ایجاد افکت حرفه ای در فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial: The Outlaws

rezakhaksar بازدید : 18 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه May 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 May 2014

rezakhaksar بازدید : 33 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.

 

bi Torrent دانلود از تورنت با BitTorrent 7.9.1.31141

 

 

rezakhaksar بازدید : 220 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

 

Windows XP to Windows 8 آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 125 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فرزند روشنایی (Child of Light) عنوان بازی از شرکت یوبی سافت می باشد که به تازگی منتشر شده است . برای شما علاقه مندان Soundtrack های بازی را را با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم که موسیقی بازی اثری از Coeur de Pirate می باشد . بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید.

 

Child of Light ost دانلود موسیقی های متن بازی فرزند روشنایی Child of Light

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 30 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

WinZip Pro 17 فشرده سازی حرفه ای فایل ها توسط WinZip Pro 18.5 Build 11111

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 25 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

 

rezakhaksar بازدید : 29 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


Nitro Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد.

 

Nitro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20

rezakhaksar بازدید : 28 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV, MKV, MP4, WAV, MP3 و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. شاید بتوان قدرت اصلی این نرم افزار را در تبدیل فرمت TS دانست که به خوبی این فرمت را تبدیل کرده و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Total Video Covnerter 7 cover تبدیل بی نظیر تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Video Converter Platinum v7.1.26

 

rezakhaksar بازدید : 29 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 برای ویرایش کردن فایل صوتی که در اختیار دارید به وسیله این برنامه به راحتی می توانید بهترین عملکرد را با استفاده از ابزار های این برنامه داشته باشید. از ابزارهای بسیار منحصر به فرد این نرم افزار می توان به تجزیه تحلیل صداهای خروجی و گذاشتن لایه ها و افکت های بسیار حرفه ای به صورت اتوماتیک وداشتن اکولایز حرفه ای شرکت سونی را اشاره کرد. SpectraLayers Pro یک پلتفورم منحصر به فرد برای ویرایش صوت می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری برای شکل دادن به صدا بوده و یک جریان کاری ویژه را پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات صوتی را به صورت یک شکل چند وجهی مشاهده کنید! Unmix کردن فایل های صوتی درون لایه های مولفه گسسته با استفاده از ابزارهای متنوع ویرایش صوتی از دیگر امکانات نرم افزار است.

 

sony spectralayers 2 cover ویرایش فایل های صوتی خود با Sony SpectraLayers Pro v2.1.32

 

 

rezakhaksar بازدید : 32 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 با برنامه Connectify Pro به راحتی هر چه تمام تر می توانید از نرم افزارهای روتر استفاده کنید، این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز ساخت و پرداخته شده است. کاربران این نرم افزار کارآمد میتوانند از شبکه های بی سیم به صورت ایمن هر نوع اتصال به اینترنت به طور مثال: مودم های کابلی، کارت های سلولی، حتی یک شبکه Wi-Fi دیگر که اینترنت خود را از آن میگیرید میتوانید به صورت Wi-Fi با دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های بازی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

 

Connectify Pro اشتراک گذاری اینترنت خود با Connectify Hotspot Pro Dispatch 7.3.3.30440

 

rezakhaksar بازدید : 34 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار MINITAB یکی از نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در زمینه آمار و کنترل کیفیت است که در بسیاری از مرکز معتبر صنعتی در حال استفاده است. با استفاده از MINITAB میتوانید داده های خام را برای پروژه های صنعتی مختلف در اختیار نرم افزار قرار دهید و نرم افزار با استفاده از تجزیه و تحلیلی که بر روی داده ها انجام میدهد عملیات کنترل کیفیت و آمار دقیق را به شما بازگرداند. در اصل نرم افزار MINITAB از نرم افزارهای تخصصی آمار می باشد که در بسیاری از پروژه های مختلف اقتصادی به علت ویژگی های خاصی که درون خود دارد قابل استفاده است.

 

Minitab 17 cover محاسبات حرفه ای آماری با Minitab v17.1.0

 

rezakhaksar بازدید : 34 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes 3.70.360 افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای  مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. 

 

efficient sticky notes 3.70.360 نوشتن یادداشت و برنامه روزانه Efficient Sticky Notes 3.70.360

 

rezakhaksar بازدید : 29 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

 

maplesoft maple 18 محاسبات حرفه ای ریاضیات با Maplesoft Maple v18.0

 

 

caution محاسبات حرفه ای ریاضیات با Maplesoft Maple v18.0 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 28 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X7 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X7 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio X7 cover ویرایش بی نظیر ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Ultimate X7 v17.0.0.249

 

 

source ویرایش بی نظیر ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Ultimate X7 v17.0.0.249 توضیحات نصب: پس از پایان نصب نرم افزار ، ابتدا سیستم خود را ریستارت کرده و سپس نرم افزار را اجرا نمایید. دقت کنید که اولین باری که نرم افزار را اجرا می کنید حتما از اینترنت قطع شده باشید تا مراحل فعال سازی با موفقیت صورت بگیرد. وقتی که می خواهید نرم افزار را اجرا کنید ، از شما یک کد می خواهد ، فایل Keygen را اجرا نموده و بر روی دکمه Key Code کلیک کنید و کد بدست آمده را در نرم افزار کپی نمایید. حال وارد نرم افزار شوید و سپس نرم افزار را ببندید. به شما اخطار استفاده ۳۰روزه را می دهد. به قسمت فعال سازی رفته و در بالای پنجره فعال سازی همان کدی را که در Key Code دریافت نموده اید کپی نمایید تا گزینه Phone Activation روشن شود. گزینه را انتخاب کرده و به مرحله بعدی بروید. در مرحله بعدی ، Installation Code که در پنجره فعال سازی به شما داده می شود را که یک کد ۲۰رقمی هست را بدون خط فاصله در Keygen کپی نمایید وبر روی Generate کلیک کنید. کد بدست آمده در پنجره Activation Code را در نرم افزار کپی نموده و مراحل کرک تمام است. تمامی فایل ها و روش کرک تست شده و سالم هست. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

rezakhaksar بازدید : 17 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control 2014 14.613 نام نرم افزاری می باشد که والدین به کمک آن قادر خواهند بود تا اعمال فرزندانشان را کنترل نمایند. این نرم افزار به والدین این توانایی را می دهد تا بتوانند دسترسی فرزندان به اینترنت را قطع و یا محدود نمایند. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار می توان تعیین نمود که تنها در روزهای خاص و مشخص شده در طول هفته فرزندان حق دسترسی به اینترنت را دارند. همچنین می توانند مدت کارکرد فرزندان با کامپیوتر را به صورت زمان های تعیین شده در هر روز مشخص کنند. به عنوان مثال می توان تعیین نمود که کامپیوتر در طول هفته تنها در ۵ روز روشن باشد و در هر روز تنها امکان استفاده کامپیوتر به مدت ۴ ساعت امکان پذیر می باشد.

 

Salfeld Child Control 2014 14.613 مدیریت فرزندان با Salfeld Child Control 2014 14.613


rezakhaksar بازدید : 21 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19.8 Final

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

Free Download Manager مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

 

 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 9,681
  • بازدید کلی : 741,799
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی