loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

\"shadow

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 26 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

بازیگر نقش اول مرد پل واکر درگذشت

پل واکر ، ستاره هالیوود در سانحه رانندگی کشته شدپل واکر ، ستاره هالیوود در سانحه رانندگی کشته شد

پل واکر بازیگر آمریکایی که در فیلم های اکشن " سریع و خشمگین " به عنوان یک ستاره مشهور شده بود ، در یک سانحه رانندگی در شمال لس آنجلس در سن ۴۰ سالگی کشته شد . در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک آقای واکر منتشر شده آمده است که او در ماشین یکی از دوستانش بود که این تصادف روی داد . او قرار بود در یک مراسم خیریه شرکت کند . دوست او نیز در این حادثه کشته شد . پلیس لس آنجلس گفته که مامورانی که در صحنه تصادف حاضر شدند ، با پورشه قرمزی که در آتش می سوخت مواجه شدند .

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

rezakhaksar بازدید : 21 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی Lawless در دهه‌ی ۹۰ میلادی در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. شما تازه از زندان آزاد شده‌اید و به هیچ وجه دوست ندارید دوباره سر از آنجا در بیاورید. البته در زندان هم توانستید با افراد بانفوذی آشنا شوید و حالا به خیابان بازگشته‌اید و باید از هیچ شروع کنید و دوباره خود را به دوران اوجتان برسانید. پس باید دست به کار شوید و گروهی برای خودتان دست و پا کنید و به انجام مأموریتها بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lawless بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپد

 

 

password بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 267 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 22 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فیدخوان گوگل برای آندروید - gReader Pro 3.3.5

معمولا شما توسط فید ها میتوانید به راحتی به محتوای جدیدترین اپدیت های سایت ها و وبلاگ ها دسترسی داشته باشید و بدون مراجعه به سیات یا وبلاگ موردنظر از جدیدترین نوشته هایش آگاهی بیابید. یکی از مزیت های این روش لود بسیار سریع اخرین نوشته ها میباشد چون در فید معمولا عکسها لود نخواهند شد . در این پست نرم افزار gReader Pro که یکی از بهترین ها در این زمینه میباشد را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. که با وصل شدن به اکانت گوگل شما میتواند فید هایی که در این قسمت شما ذخریه کرده اید به راحتی نمایش دهد.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 3.3 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع www.bia2irooni.ir
rezakhaksar بازدید : 21 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Tapatalk 2.4.11 - دسترسی سریع و راحت به انجمن های اینترنتی در آندروید

در این پست پاتوق یو نرم افزار Tapatalk را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Tapatalk به کمک شما خواهد آمد و مرور انجمن‌ها را روی موبایل از هر زمان ساده‌تر می‌کند. Tapatalk محتوای اصلی و مورد نیاز شما در یک انجمن را به فرمی که دیدن آن برایتان مشکلی ایجاد نکند و خواندن مطالب برایتان آسان‌تر باشد محیا می‌کند. اگر از کاربران فعال یک یا چندین انجمن هستید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود فایل دانلود فایل  حجم فایلحجم فایل: 12 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 29 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اعتیاد اورد Fling برای آندروید

Fling یک بازی اعتیاد اور و چالش انگیز برای اندروید می باشد که می تواند ساعتها شما را سرگرم کند این بازی حاوی بیش از یکصد هزار معما می باشد و همچنین بیش از 35 مرحله دارد که مراحل به ترتیب از آسان به سخت دسته بندی شده اند. این بازی قابلیت نصب روی اندروید 1.6 و بالاتر را داراست.



دریافت تولبار پاتوق یو
دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 19 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 23 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود کیبورد آندروید با پشتیبانی از زبان فارسی Kii keyboard 1.2.9

Kii keyboard نام کیبورد جدید و زیبا برای اندروید می باشد که دارای امکانات فراروانی از جمله قابلیت ساپورت زبان فارسی می باشد. این کیبورد دارای اسکین های جالب ، پشتیبانی از 34 زبان دنیا ، قابلیت اضافه کردن تم های سایر کیبوردها نظیر GO و.. می باشد این نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.1 به بالا را داراست.

 دانلود فایل دانلود فایل  

حجم فایلحجم فایل: 8 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 23 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی برج سازی برای آندروید Jenga 1.8

در این پست بازی اعتیاد آور و محبوب برج سازی که البته در کشور ما به نام برج هیجان هم مشهور است را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. روال بازی Jenga طوری است که تعدا زیادی مکعب را روی هم قرار میدهید تا به شکل یک برج در بیاید سپس هر کدام از طرفین یکی از مکعب ها را از پایین برج خارج کرده و آن را در بالای برج قرار میدهد به طبع هر چه برج بلندتر شود حفظ تعادل ان سخت تر خواهد بود. البته هر کدام از طرفین باعث فرو ریختن برج شود بازنده محسوب می شود. این بازی هم به صورت یک نفره و هم دو نفره قابلیت اجرا را دارد و قابلیت نصب روی اندروید 2.0 و بالاتر را داراست.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 26 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 25 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی با گرافیک بسیار بالا خون و افتخار قهرمان برای آندروید BLOOD & GLORY LEGEND 2.02

BLOOD & GLORY نام بازی با گرافیک خارق العاده و بسیار جذابی میباشد که از ساخته های کمپانی معروف بازی سازی Glu Mobile میباشد. در این نسخه از بازی گلادیاتورها جایشان را با هیولاهای ترسناک و غول پیکری عوض کرده اند و دشمنان جدید نیز به بازی افزوده شده است. بازی با موتور گرافیک جدید آپدیت شده است که کیفیت واقعی HD را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی روی گوشی و تبلت ها با پردازنده تک هسته ای ممکن است دارای گیر باشد اما روی گوشی های دو هسته ای و بالاتر بدون هیچ مشکلی قابلیت بازی کردن را دارد. BLOOD & GLORY قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 300 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 30 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. در نسخه‌ی جدید قابلیت تماس تصویری HD برای دارندگان iPad 4 اضافه شده است و همچنین تغییراتی کلی جهت بهبود تماس‌ها و پایداری ارتباط ایجاد شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. 

 

skype ipad تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد

 

 

password تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download تماس اینترنتی با Skype for iPad 4.10   آیپد لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 26 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

رم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

 

 

password دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید لینک دانلود – 3 مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 28 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Smoking Apple Theme تمی جدید و زیبا با طرح بندی مشکی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ می باشد

که دارای ظاهری زبا می باشد و در صفحه ی اصلی موبایل تصویری از یک سیب را به نمایش می گذارد.

در تصویر زیر می توانید محیط این تم را مشاهده کنید.

گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ سیمبیان عبارتند از :

Nokia C5,Nokia E5,Nokia E72
Nokia E63,Nokia E71,Nokia E73,Nokia E75,Nokia E52
Nokia E51,Nokia E66,Nokia E90,Nokia E55,Nokia E65
Nokia N73,Nokia N95,Nokia N96,Nokia N79,Nokia N86
Nokia N82,Nokia N85,Nokia N78,Nokia N81,Nokia N72
Nokia 6700 S,Nokia 5730,Nokia 6120,Nokia 6760 ,Nokia 5320
Nokia 5630,Nokia 6790,Nokia 6220,Nokia 6730,Nokia 6720
Nokia 6710 N,Nokia 6210 N,Nokia X5-01

برای دانلود تم  دانلود

 

تم جدید طرح مشکی Smoking Apple Theme - نوکیا سری 60 ورژن 3

 

rezakhaksar بازدید : 63 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

تم جدید و زیبا مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند ۵۲۳۳ ، ۵۲۳۰ ، ۵۸۰۰ ، ۵۲۲۸ ، ۵۲۳۵ و … می باشد که چشم اندازی از کوهستان را در صفحه ی اصلی موبایلتان به نمایش می گذارد.

به علاوه این تم آیکون های اصلی موبایل شما را تغییر می دهد و آن را زیباتر می کند.

هم اکنون می توانید این تم زیبا را با یک کلیک از دانلود  دریافت کنید.

 دانلود 

تم زیبای چشم انداز کوه Deep blue mountain theme - نوکیا

rezakhaksar بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار whatsApp جاوا
نرم افزار whatsApp جاوا
WhatsApp Messenger نرم افزاری برای ارسال پیام به دوستانتان بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا رایگان میباشد.این نرم افزار برای ارسال پیامها از اینترنت استفاده میکند و همچنین قابلیت ارسال تصویر،فیلم،صدا و غیره را نیز دارد.نرم افزار قابل اجرا بروی گوشیهای نوکیا سری 40میباشد. 
 

لینک دانلود

 
منبع:موبایل وان
پسورد:www.mobileone.ir
rezakhaksar بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


 

setup_2.6.0 نام یک نرم افزار معروف و محبوب است که بیشتر موفقیت خود را در عرصه تلفن های همراه کسب نموده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید.

امکانات Nimbuzz :
امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
امکان مکالمه صوتی رایگان.
امکان به اشتراک گذاری فایل.
امکان اضافه کردن شکلکها
دسترسی رایگان به بوتها
پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

 

 
 حجم : 18 مگابایت     دانلود2013
 
 پسورد فايل :
  منبع : www.zarinport.blogfa.com

 

rezakhaksar بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار دیس بوت نیمباز میشه گفت یکی از پر طرفدار ترین برنامه های نیمباز محسوب میشه . شما با استفاده از این بوت که توسط تیم امنیتی تک نیمباز برنامه نویسی شده است قادر خواهید بود اد لیست خود رو به ۳ روش مختلف دیس کانکت کنید از جمله کلاینت هایی که این برنامه میتونه دیس کنه نیمباز سیمبیان ، نیمباز جاوا ، نیمباز آندروید ، انواع بمبوس های موبایل و به ندرت نیمباز دسکتاپ خواهد بود این برنامه پس از ساخته شدن و انتشار در سایت توسط مدیران تک نیمباز تست شده و از عملی بودن این برنامه اطمینان حاصل کردیم از جمله مزیت ها یا میشه گفت بدی های این نرم افزار واسه طرف دیس شونده  اینه که بعد از دستور دیس کردن گوشی طرف هنگ میکنه و بالافاصله پیغام ارور میده که حافظه ی گوشی پر است کم کم تم گوشی طرف هم میپره و گاهی به ریست شدن گوشی ختم میشه !

 

 

بعد از اجرا کردن برنامه در کامپیوتر خود ابتدا فیلد مخصوص به لوگین آیدی را به صورت زیر وارد کنید :
user name : esme id shoma masalan mahdi1375
password : passworde id khodetun
resource : yek kalame ekhtiari vared konid masalan Taknimbuzz
host : o.nimbuzz.com
port : 5222
 
 
 
 حجم : ۱۸۴ کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 9,648
  • بازدید کلی : 741,766
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی