loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 27 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (2)

اگر یک ماجراجوی خوبی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Hamilton’s Adventure THD را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش شخصیت هایی دوست داشتنی در انواع مکان های مختلف از جمله جنگل آمازوناس و یا کوه هیمالیا به ماجراجویی های بسیار مهیج مشغول می شوید! بخش اول بازی دارای ۲۲ پازل می باشد، در این قسمت شما در جنگل آمازوناس در میان ۲ کوه گیر کرده اید و باید با حل معماهای مختلف راهی برای فرار خود پیدا کنید. تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با عبور از تله های خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hamilton%92s Adventure THD 1.0.2 بازی ماجراجویی Hamilton’s Adventure THD 1.0.2 – اندروید


  download بازی ماجراجویی Hamilton’s Adventure THD 1.0.2 – اندروید لینک دانلود دیتا – ۷۸۳ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Badaboom Premium بازیکن به دنیای قبل از تاریخ و دوره غارنشینی سفر می کند که در آن دوره موجودات عجیب و غریب و دایناسورهای متعددی بر روی زمین زندگی می کردند . در ان زمان های بسیار دور موجوداتی بزرگ وجود داشتند که در این بازی هیجان انگیز اندروید شما وظیفه دارید تا برای خود و خانوادتان غذا تهیه کرده و حتی به جاهایی برای تامین مواد غذایی بروید که بسیار خطرناک می باشد. همچنین برای کسب آرامش خانه خود را محکم بنا نموده و خودتان را از حمله احتمالی موجودات بیگانه در امان بدارید . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Badaboom Premium v3.2 بازی ماقبل تاریخ Badaboom Premium v3.2 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 25 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر از آنلاک کننده های پیش فرض اندروید خسته شده و می خواهید کمی تنوع داشته باشید ، GO Locker اپلیکیشنی جالب و محبوب برای دیوایس های اندرویدی است که با آن قادر خواهید بود قفل صفحه ی موبایل خود را تغییر دهید . نرم افزار از کارایی های بالا برخوردار است که قابلیت تنظیم و استفاده از قفلهای ویژه اندروید را به شما میدهد و کار کردن با آسان است. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

GO Locker 3.00 لاک اسکرین GO Locker 3.00 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی شما Highway Sprinter باید ابتدا اتومبیل خود را انتخاب نمایید و سپس در بزرگراه ها مشغول رانندگی با سرعت و لایی کشی شوید ، هرچه سرعت شما بیشتر باشد و با فاصله اندک از کنار اتومبیل های کناری و موانع عبور کنید تا پول بیشتری را دریافت خواهید کرد. از دست پلیس ها فرار کنید و تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا دست پلیس به شما نرسد و دستگیر نشوید! بازی دارای گرافیک سه بعدی و HD است و در آن صداگذاری مهیج، تصادفات واقعی اتومبیل، گیم پلی و کنترلر کم نظیر همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ریسینگ متفاوت را تجربه کنید. در این ورژن پول شما بینهایت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Highway Sprinter v0.99 بازی ماشینی Highway Sprinter v0.99 – اندروید

 

 

rezakhaksar بازدید : 32 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

مبارزان در بازی Final Fight 2 دارای مهارت‌های منحصربه‌فرد می‌باشند، زاویه دید این بازی افقی است و با لمس صفحه می‌توانید انواع حرکات مختلف را در آن بکار ببرید. ویژگی های این بازی دارای ۵ صحنه متنوع و زیبا ، مهارت های جالب ، صد ها مرحله ، ترکیب تکنیک های مبارزه ای فراوان با همدیگر و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Final Fight 2 v1.1 بازی مبارزه ای Final Fight 2 v1.1 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های مکزیک و کامرون قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Mexico v. Cameroon - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Cameron Mexico 13.06.2014 دانلود بازی کامرون و مکزیک   جام جهانی 2014

 

 

caution دانلود بازی کامرون و مکزیک   جام جهانی 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

دایناسور ها موجودات غول پیکر هستند که جذابیت هایش باعث شده است تا هنوز هم عده ی زیادی از مردم علاقه ی زیادی به دایناسورها داشته باشند . نرم افزار Dinosaur Encyclopedia با طراحی سه بعدی و گرافیک اچ دی برای کسانی ساخته شده است که علاقه ای خاص به داینسور ها دارند این نرم افزارهمه چیز این موجود را برای شما باز گو میکند و تصاویر جالبی در این زمینه بهره مند شوند . برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Dinosaur Encyclopedia v1.0 دایره المعارف دایناسور Dinosaur Encyclopedia v1.0 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

 

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اسپانیا و هلند قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Spain v. Netherlands - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Netherland Spain 13.06.2014 دانلود بازی اسپانیا و هلند – جام جهانی ۲۰۱۴

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

 

ZD Soft Screen Recorder فیلم برداری حرفه ای از دسکتاپ با ZD Soft Screen Recorder 6.7

rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5 یک نرم افزار چند منظوره با محیط کاربری آسان برای ویرایش فایل های صوتی می باشد . با این برنامه قادر به افزودن افکت و فیلترهای صوتی هستید که خود نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۲۰ افکت صوتی می باشد . شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های رایج MP3 , WAV , WMA و … را را وارد نرم افزار کنید . از سایر ویژگی های نرم افزار می توان به مشاهده شکل موج فایل صوتی اشاره کرد که از طریق به صورت حرفه ای تری می توانید کار ویرایش را انجام دهید.

 

Free Audio Editor Deluxe ویرایش آسان فایل های صوتی توسط Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5

 

ویژگی های نرم افزار Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5 :

rezakhaksar بازدید : 18 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید. بیش از ۶۰۰۰ صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و…، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند.

 

Music Maker ساخت حرفه ای آهنگ با MAGIX Music Maker 2014 20.0.5.56

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

پروژه ای آماده برای نرم افزار محبوب افترافکت با عنوان Particle Memories را به صورت رایگان آماده کرده ایم . این پروژه به آسانی قابل ویرایش و شخصی سازی است و برای ساخت آلبوم های حرفه ای و زیبا بسیار مناسب می باشد .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

Particle Memories دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memories

 

 

source دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memoriesاین پروژه در نسخه های CS5, CS5.5, CS6 نرم افزار افترافکت قابل استفاده می باشد که داشتن پلاگین Trapcode Particular v2 برای بازکردن کامل این پروژه ضروری است . به تعداد نامحدود می توانید عکس های خود را به آن اضافه کنید . رزولوشن این کار ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد .

 

caution دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memories توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 15 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

Photoshop Plugins Bundle دانلود کاملترین مجموعه پلاگین های فتوشاپ Photoshop Plugins Bundle 2014

rezakhaksar بازدید : 26 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

| به همراه دانلود نسخه پرتابل و اسکین های متنوع برای محیط پلیر |

VLC Media Player پخش انواع فایل های مالتی مدیا با VLC Media Player 2.2.0 20140610

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 20 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

MKVToolnix نرم افزاری رایگان و پرکاربرد است که کاربران میتوانند با استفاده از آن نسبت به ادغام چندین زیرنویس و چند صدا برروی فایل های MKV اقدام کنند. همانطور که میدانید فایل های mkv که مخفف matorska هستند به دلیل حجم پایین و حفظ کیفیت بالا در زمینه فایل های ویدیویی مخصوصاً فیلم ها و مستندها استفاده فراوانی دارند و اکثر فیلم ها و مستندها در اینترنت با این فرمت منتشر می شوند. اگر قصد دارید زیرنویس فیلمی را به آن بچسبانید و دیگر نیازی به فایل srt زیرنویس ان هنگام نمایش نداشته باشید و به راحتی زیرنویس به صورت خودکار رو فیلم mkv نمایش داده شود ، میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که گفتیم میتوانید چندین زیرنویس را به فایل اضافه کنید تا کاربر مشاهده کننده هنگام نمایش بتواند زیرنویس های مختلف را انتخاب کند. قابلیت چسباندن چندین صدا نیز وجود دارد که در زمینه فیلم های دوبله شده یاری دهنده هست. در طرف مقابل قابلیت استخراج زیرنویس چسبانده شده به ویدیو نیز توسط MKVToolnix وجود دارد.

 

MKVToolnix چسباندن زیرنویس و صدا به MKV با نرم افزار MKVToolnix v7.0 Final

 

 

rezakhaksar بازدید : 56 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)

 

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.
مراسم افتتاحیه جام جهانی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت محلی در شهرهای  کورینتیانس آرنا و سائوپائولو، برگزار شد که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

 

FIFA.World.Cup.2014.Opening.Ceremony.720p.HDTV.x264-2HD

 

|نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa-REPACK به پست اضافه شد|

 

 

 

Eftetahie دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014   FIFA World Cup Opening Ceremony 2014

rezakhaksar بازدید : 54 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

PBS Frontline – United States of Secrets HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

United States of Secrets cover دانلود مستند ایالات متحده ی اسرار   United States of Secrets 2014

 

نام مستند: United States of Secrets – ایالات متحده ی اسرار

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲/۱۱۶ دقیقه

حجم: ۸۳۸/۱۴۶۷ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

rezakhaksar بازدید : 83 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC

rezakhaksar بازدید : 54 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

Antisquad PC-HI2U

 

Antisquad pc cover دانلود بازی Antisquad برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 49 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی روایتی درباره ی عموی من، یک بازی اول شخص ماجرایی به دور از خشونت می باشد که بر اساس Unreal Engine ساخته شده است. داستان بازی درباره ی پسری است که به دنبال عموی گمشده ی خود می گردد و با دنیایی مواجه می شود که حتی تصور وجود آن را نداشته است. حرکات در دنیای این بازی بخشی حیاتی از هسته ی گیم پلی آن می باشد که با تمرکز بر مسیرهایی که می گذرید همراه با یک گیره ی مکانیکی همراه شما که باعث می شود به گیمر یک حس قوی از سرعت و آزادی را بدهد می باشد. در دنیایی جدید قدم بگذارید که دارای شیوه ای هنری منحصر به فرد خود می باشد و یک داستان اسرارآمیز در پشت سر شما و بدون آن که به آن متوجه شوید اتفاق می افتد.

A Story About My Uncle PC-RELOADED

 

A Story About My Uncle pc cover دانلود بازی A Story About My Uncle برای PC

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

Monochroma pc cover دانلود بازی Monochroma برای PC

rezakhaksar بازدید : 38 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cut the Rope Time Travel HD v1.3.2 بازی سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.2 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

password نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 76 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .

 

SQL Server 2008 Essential Training آموزش کار با سرور اس کیو ال 2008   SQL Server 2008 Essential Training

rezakhaksar بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe.Reader.Cover نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6

 

rezakhaksar بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

NG – Wild: Caribbeans Deadly Underworld (2014) HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

به همراه دانلود در ۲ کیفیت HDTV 480p و ۷۲۰p

 

Deadly Underworld دانلود مستند Wild: Caribbeans Deadly Underworld 2014

نام مستند : Caribbeans Deadly Underworld

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p/720p HDTV

زبان : انگلیسی

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

شما در این بازی در نقش آتش نشانی هستید که کنترل گروهی از آتش نشان را بر عهده دارید. آتش سوری های خانمان سوز، تصادفات و رخدادهای اورژانس را در مقیاسی بزرگ در Firefighters 2014 تجربه خواهید کرد. شما در مرکز آتش نشانی در مرکز خود منتظر می مانید و با گزارش از حوادث مانند آتش سوزی ها، تصادفات بزرگ بزرگ راه ها ، آتش سوزی در شهر و حومه شهر ، نیروهای خود را به آن مکان ها اعزام می کنید، تا بتوانند به مردم کمک نمایند. این بازی یک شبیه ساز خیلی نزدیک به واقعیت است، به طوری که وقتی شما بوسیله مرکز به عملیات نجاتی فرستاده میشوید، خیابان های پر ترافیک ، ازدحام مردم و … همه می توانند در سر موقع رسیدن شما به محل صانحه تاثیر بگذارند. شما هر چقدر به ماموریت های بیشتری فرستاده شوید مهارت ها و امتیاز بیشتری را کسب می کنید.

Firefighters 2014 PC-CODEX

 

Firefighters 2014 pc cover دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ یار دهخدا همان فرهنگ لغت دهخدا است که کاملترین واژه نامه پارسی میباشد. فرهنگ دهخدا مشتمل بر ۳۴۰,۰۰۰ واژه است. نرم افزار فرهنگ یار دهخدا نخستین نرم افزار کامل این واژه نامه میباشد که جدا از موسسه دهخدا است و نمونه ی مشابه آن در اینترنت یافت نمیشود. در این نرم افزار از انواع متدهای فشرده سازی دیتابیس استفاده شده تا کمترین حجم ممکن فراهم بیاید همچنین نرم افزار فرهنگ یار دهخدا از الگوریتم پیشرفته ای جهت جستجوی متناسب و علی الخصوص پرسرعت بهره میبرد.

 

dehkhoda دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

 

Watch Dogs ps3 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

rezakhaksar بازدید : 45 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs XBOX360-COMPLEX

|به همراه ۲کاور اوریجینال بازی|

 

Watch Dogs xbox360 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

تما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

RemoveWAT.Cover کرک سريع و آسان ويندوز با نرم افزار RemoveWAT 2.2.6

 

 

 

تعداد صفحات : 26

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 9,535
  • بازدید کلی : 741,653
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی