loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های مکزیک و کامرون قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Mexico v. Cameroon - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Cameron Mexico 13.06.2014 دانلود بازی کامرون و مکزیک   جام جهانی 2014

 

 

caution دانلود بازی کامرون و مکزیک   جام جهانی 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 15 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

rezakhaksar بازدید : 83 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC

rezakhaksar بازدید : 54 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

Antisquad PC-HI2U

 

Antisquad pc cover دانلود بازی Antisquad برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 49 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی روایتی درباره ی عموی من، یک بازی اول شخص ماجرایی به دور از خشونت می باشد که بر اساس Unreal Engine ساخته شده است. داستان بازی درباره ی پسری است که به دنبال عموی گمشده ی خود می گردد و با دنیایی مواجه می شود که حتی تصور وجود آن را نداشته است. حرکات در دنیای این بازی بخشی حیاتی از هسته ی گیم پلی آن می باشد که با تمرکز بر مسیرهایی که می گذرید همراه با یک گیره ی مکانیکی همراه شما که باعث می شود به گیمر یک حس قوی از سرعت و آزادی را بدهد می باشد. در دنیایی جدید قدم بگذارید که دارای شیوه ای هنری منحصر به فرد خود می باشد و یک داستان اسرارآمیز در پشت سر شما و بدون آن که به آن متوجه شوید اتفاق می افتد.

A Story About My Uncle PC-RELOADED

 

A Story About My Uncle pc cover دانلود بازی A Story About My Uncle برای PC

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

Monochroma pc cover دانلود بازی Monochroma برای PC

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

شما در این بازی در نقش آتش نشانی هستید که کنترل گروهی از آتش نشان را بر عهده دارید. آتش سوری های خانمان سوز، تصادفات و رخدادهای اورژانس را در مقیاسی بزرگ در Firefighters 2014 تجربه خواهید کرد. شما در مرکز آتش نشانی در مرکز خود منتظر می مانید و با گزارش از حوادث مانند آتش سوزی ها، تصادفات بزرگ بزرگ راه ها ، آتش سوزی در شهر و حومه شهر ، نیروهای خود را به آن مکان ها اعزام می کنید، تا بتوانند به مردم کمک نمایند. این بازی یک شبیه ساز خیلی نزدیک به واقعیت است، به طوری که وقتی شما بوسیله مرکز به عملیات نجاتی فرستاده میشوید، خیابان های پر ترافیک ، ازدحام مردم و … همه می توانند در سر موقع رسیدن شما به محل صانحه تاثیر بگذارند. شما هر چقدر به ماموریت های بیشتری فرستاده شوید مهارت ها و امتیاز بیشتری را کسب می کنید.

Firefighters 2014 PC-CODEX

 

Firefighters 2014 pc cover دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

rezakhaksar بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Q.U.B.E از گروه بازی های جذاب و معماگونه ای است که در محیطی منحصر به فرد و انتزاعی به وقوع می پیوندد. تمام ساختار محیط از مکعب های سفید رنگ تشکیل شده است و در این میان بعضاً مکعب های رنگی دیگری نیز وجود دارند که بازیکن با در اختیار داشتن دستکش هایی که با یک تکنولوژی پیش رفته ساخته شده اند می تواند آن ها را جابه جا کند و در واقع مانند دستان یک جادوگر تغییراتی را در چیدمان مکعب های محیط ایجاد کند و این محیط مرموز را به محیطی انعاف پذیر تبدیل کند. در بازی فکری Q.U.B.E که مخفف Quick Understanding of Block Extrusion می باشد بازیکن باید از تخیل خود نیز استفاده کند و بر اساس قوه تخیل و آزمایش اطراف برای پیشروی به کشف محیط این دنیای عجیب بپردازد. از همان ابتدای بازی شما آنچنان ذهنتان درگیر فیزیک فوق االعاده بازی خواهد شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد..

Q.U.B.E Directors Cut PC-CODEX

 

Q.U.B.E Directors Cut pc cover دانلود بازی Q.U.B.E Directors Cut برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

عنوان یک بازی ماجراجویی و برحسب اتفاق است که توسط Icarus Games طراحی شده و استادیو Phoenix Online آنرا منتشر کرده است. از زیرخاک در اوردن رمز و راز از یک تمدن فراموش شده و نجات نامزد خود، همه جزئی از ماجراحویی های جو است. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید. این برنامه شامل بیش از ۱۲۰ صحنه های غنی، دقیق و متحرک، فراموش نشدنی همراه جلوه های صوتی است که یک ماجراجویی در حالت point-and-click را برای شما رقم میزند.

Lost Civilization PC-DEFA

 

Lost Civilization pc cover دانلود بازی Lost Civilization برای PC

rezakhaksar بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن و نقش آفرینی است و توسط استدیوی بازیسازی NeocoreGames تولید و طراحی شده است. ورژن قبلی بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود که طرفداران بسیاری به خود جذب کرد. داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و الان این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند. بخش Story Mode بازی دارای ۳ عنوان مختلف است ، که گیمر بین آن ها به گردش می پردازد و در مراحل سخت بازی با انواع دشمنان قوی دست و پنجه نرم می کند. هر چقدر توانایی شما بیشتر شود بازی Level UP میشود و می توانید به نیروهای بیشتری دست پیدا کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing II PC-CODEX

 

The Incredible Adventures of Van Helsing II pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

Tropico 5 PC-CODEX

 

Tropico 5 pc cover دانلود بازی Tropico 5 برای PC

rezakhaksar بازدید : 26 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 به جهان ثروتمند و غنی وارهمر خوش آمدید درست جایی که ۳ تیرانداز ماهر در آن قرار دارند . شما باید یکی از آنها را , با توجه به توانایی های منحصر یه فردی که دارند انتخاب کرده و خود را برای ماموریتی حساس آماده کنید . برای حمله به ارکهای غول پیکر اعزام خواهید شد . زمین بازی و سلاح های خود را انتخاب کنید و خود را برای نبردی سخت در برابر Orks و  Tyranids آماده کنید . در تیم های ۲ نفره نیز می توانید به بازی بپردازید و در زمان یورش به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . بازی دارای ۴ کلاس مختلف است و این اجاازه به شما داده می شود تا از میان چهار کلاس منحصر به فرد , یکی را انتخاب کنید . هر بازیکنی زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آزاد خواهد شد .  گرافیک و نورپردازی بازی فوق العاده بوده و انیمیشن های خاصی که در آن به کار رفته است , باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. در بازی Warhammer 40000 Kill Team شما در تیم های ۲ نفره نیز قادر به انجام بازی هستنید و در زمان حمله دشمن به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . Kill Team دارای ۴ کلاس مختلف است که به شما این امکان را میدهد تا  از میان چهار کلاس منحصر به فرد یکی را انتخاب کنید و هر بازیکنی که زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آنلاک خواهد شد.

Warhammer 40000 Kill Team PC-FLT

 

Warhammer 40000 Kill Team pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Kill Team برای PC

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

هیجانی و گیرا دارد که در طول بازی کم‌کم فاش می‌شود. چیز زیادی از داستان در دست نیست اما طبق گفته‌های سودا ۵۱، عشق، از خود گذشتگی، فساد و قتل محورها و مفاهیم اصلی داستان را تشکیل می‌دهند.

Killer is Dead PC-CODEX

 

Killer is Dead pc cover small دانلود بازی Killer is Dead برای PC

rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

rezakhaksar بازدید : 31 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نشان دهید که برترین شمشیر زن دنیا در بازی سمفونی شمشیر هستید! با دارا بودن قابلیت ضربات-پشت-هم و سیستم نبرد شمشیری عمقی شما می توانید قابلیت های خود را به نمایش بگذارید. در بخش نبردهای ۲به۲ شما می توانید تکنیک های سایر شمشیر زن ها را بررسی کنید و یا در بخش FFA عضو شوید. شخصیتی که انتخاب کرده اید را با استفاده از تکنیک های شمشیرزنی رشد دهید تا روش و رویکرد خود در نبردهای تن به تن را به شیوه ی منحصر به فرد خود بتوانید تغییر دهید.

Blade Symphony PC-REVOLT

 

Blade Symphony pc cover دانلود بازی Blade Symphony برای PC

rezakhaksar بازدید : 32 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.2 GHz or AMD equivalent (dual core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 2000 or dedicated graphics card with 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

 

rezakhaksar بازدید : 31 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی Lili Child of Geos در ژانر بازی های ماجرایی و نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت BitMonster منتشر شده است. در این بازی شما در نقش Lili، به جزیره ای پر از رمز و راز به نام Geos وارد شده و شروع به جست و جو و کاوش برای حل معما ها و عبور از موانع پیش رو خواهید کرد. Lili در این بازی از خشونت پرهیز کرده و با استفاده از افراد محلی و پیدا کردن وسایل مورد نیاز و با استفاده از نیروی تفکر خود به پیروزی بر دشمنانش و حل موانع پیش رو می پردازد. بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 ساخته شده که دارای جلوه های بصری خیره کننده با گرافیکی فوق العاده می باشد اما یه نکته مثبت این بازی اینکه با قرار دادن تنظیمات در حالت low میتوان این بازی را روی کامپیوتر های قدیمی نیز اجرا کرد.

Lili Child of Geos PC-CODEX

 

Lili Child of Geos pc cover دانلود بازی Lili Child of Geos برای PC

rezakhaksar بازدید : 23 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یک بازی جدید در سبک اکشن, RPG است که در سال ۲۰۱۴ توسط Over The Top Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . امروز برای شما گیمرهای عزیز یک بازی بسیار زیبا و نسبتا کم حجم را آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. بازی Full Mojo Rampage دارای داستانی و محیط های تخیلی است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما باید به همراه دوستانتان به مبارزه با شیاطین بروید و علاوه بر آن به جمع آوری اشیاء جادویی بپردازید. در بازی Full Mojo Rampage مرگ پایان کار شما نیست و پس از مرگ به روح قدرتمند تبدیل خواهید شد. همانطور که قبلا هم گفتیم شما دارای دوستانی هستید که در صورت کمک به شما یاری میرسانند. شما میتوانید شخصیت های خود را شخصی سازی کنید. شما میتوانید بازی را به صورت Online Co-op تا ۴ نفر به بازی بپردازید. همچنین این بازی دارای قابلیت Multiplayer VS modes است که میتوانید تا ۸ بازیکن به مبارزه بپردازید. بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار جذاب است. موسیقی بازی هم بسیار عالی کار شده است.

Full Mojo Rampage PC-TiNYiSO

 

Full Mojo Rampage pc cover دانلود بازی Full Mojo Rampage برای PC

rezakhaksar بازدید : 23 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی دارای سبک شوتر دو بعدی دارد و توسط کمپانی KISS ltd برای کامپیوتر ارائه شده است. حتما بازی هایی مانند کنترا را به خاطر دارید، بازی Chaos Domain دارای همچنین روالی است، البته با این تفاوت که با موتور قدرتمند Unreal Engine تولید شده است. بازی امکان Co-op را هم دارا می باشد و می توانید دو نفری با هم بازی کنید. کسانی که به بازی Contra علاقمند بودند ، بازی Chaos Domain را که یک کنترای فوق پیش رفته است را از دست ندهند. محیط بازی در سفینه فضایی بزرگی پیگیری می شود که توسط مهاجمان دچار هرج و مرج شده است. و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به مقابله با آنان پرداخته و سفینه را نجات دهید. این نسخه با الهام از سری کلاسیک این بازی ها و همچنین عناوینی چون رستاخیز می باشد که ویژگی های جذابی همچون محیط سه بعدی با موتور قدرتمندش را به بازی می بخشد.

Chaos Domain PC-CODEX

 

Chaos Domain pc cover دانلود بازی Chaos Domain برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel CORE i3 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI Radeon 5570 1GB/Nvidia GT 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

rezakhaksar بازدید : 25 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی Orc Attack: Flatulent Rebellion، ارک ها قربانی رفتارهای بد انسان ها شده اند. انسان ها در حال آلوده کردن محیط زیست هستند و همین مساله به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. حال ۴ ارک تعلیم دیده و قوی به صورت کاملا قهرمانانه و پر سروصدایی در حال انتقام هستند. چه در بازی یک نفره و چه در بازی ۴ نفره ی CO-OP، شما در نقش ارک ها خواهید بود و باید با انسان ها مبارزه کنید. بازیکنان در این بازی گیم پلی بسیار جذابی را تجربه خواهند کرد. بازی از دو مود بازی تشکیل شده است. Nacho Sanchez، یکی از بازی سازان استودیو  Casual Brothers در مورد این بازی گفته است: ” ما در چند ماه گذشته به سختی در حال کار بر روی بازی Orc Attack  بوده ایم تا آن را برای کامپیوترهای شخصی آماده کنیم. ما توانستیم سیستم دوربین این بازی را بهبود ببخشیم و فریم ریت را بالاتر ببریم. به علاوه توانسته ایم سیستم Steam Achievements را به این بازی اضافه کنیم و سیستم مبارزات بازی را بسیار گسترده و متنوع تر کنیم.” برخی از قابلیت های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت: قابلیت بازی گروهی دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و آفلاین، دوربین جدید، پیشرفته شده و هوشمند که به بازیکنان اجازه خواهد داد در یک صحنه ۴ شخصیت خود را ببینند، استفاده از قابلیت Achievements پلفترم استیم، ۱۶ مرحله ی مختلف که در ۴ محیط مختلف قابل بازی هستند، هرچه که در بازی جلوتر بروید، تجربه ی بیشتری کسب کرده و حرکت های جدیدی فرا می گیرید. در کل می توان گفت که قدرت و سرعت شخصیت شما بیشتر خواهد شد و … .

Orc Attack Flatulent Rebellion PC-CODEX

 

Orc Attack Flatulent Rebellion pc cover دانلود بازی Orc Attack Flatulent Rebellion برای PC

rezakhaksar بازدید : 23 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دومین بازی نقش آفرینی شرکت Larian Studios که دارای جایزه نیز می باشد عرضه شده است. در این بازی شما به یک شخصیت روح آزرده با یک شوالیه ی مرده تبدیل خواهید شد. تقدیر شما معطوف به این مخلوق شیطان خواهد شد مگر اینکه شما کاری کنید و از آن رهایی بجویید. شما به همراه همکار ناآشنای خود در ماجراجویی طولانی برای کشف اسرار مشغول خواهید شد که تنها جواب شما به این زندگی تیره و تار است.

Ascendant Divinity or Death PC-DEFA

 

Ascendant Divinity or Death pc cover دانلود بازی Ascendant Divinity or Death برای PC

rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

 

تصاویر محیط بازی :

Viking Saga 3 S2 s دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure Viking Saga 3 S1 s دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure  

 

rezakhaksar بازدید : 25 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

 

The Amazing Spider man 2 pc cover دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

rezakhaksar بازدید : 20 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

Child of Light PC-RELOADED

 

Child of Light pc cover small دانلود بازی Child of Light برای PC

rezakhaksar بازدید : 19 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

Viking Saga 3 دانلود بازی مدیریتی حماسه وایکینگ Viking Saga 3: Epic Adventure

 

rezakhaksar بازدید : 30 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

 

The Secret Order 3 دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times

 

 

تصاویر محیط بازی :

The Secret Order 3 S2 s دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times The Secret Order 3 S1 s دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times

 

caution دانلود بازی فکری The Secret Order 3: Ancient Times توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 42 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی Warlock 2 the Exiled  نام دارد . این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت و توسط پاراداکس اینتر آرشیو منتشر شده است . زبان اصلی این بازی انگلیسی می باشد.  جهان در هم شکسته شده شده است ، و شما یکی از این خرده ریزه ها شده اید جنگ در شهر آردنیا بین مکس و موجودات اهریمنی و وحشتناک رخ میدهد . و  یک ایالت و چهار کشیش سعی میکنند شما و خانه و زندگی شما را تسخیر کنند

 

Warlock 2 the Exiled-RELOADED | 1.28 GB

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Warlock 2 دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

rezakhaksar بازدید : 29 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Warhammer 40000 Storm of Vengeance یک بازی درسبک lane strategy برای pc و موبایل است که در جهان تاریک و وهمی Warhammer 40,000 جریان دارد و وظیفه اصلی شما درست به خط کردن و فرماندهی نیرو های خود به سبک بازی های دفاعی است. Storm of Vengeance باز گو کننده داستان ها و قسمت های محوری در جهان Warhammer 40000 است در طول جنگ های سیاره ای افسانه ای در سیاره Piscina IV.تمرکز بازی روی نبرد بین دو نیروی Dark Angels و Orks است و شما کنترل و فرماندهی ۱۰۰ نفر از Dark Angel ها را برای دفاع سرسختانه از سیاره خود بر عهده دارید.

Warhammer 40000 Storm of Vengeance PC-TiNYiSO

 

Warhammer 4000 Storm of Vengeance pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 28 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Finn and Jakes Epic Quest یک عنوان ماجراجویی و اکشن است که توسط NGD Studios طراحی شده و Cartoon Network Games ناشر رسمی آن بوده است. این بازی یه عنوان سه بعدی ماجراجویی در یک سرزمین فانتزی است که شخصیت های اصلی آن فین و جیک نام دارند، آن ها به دنبال BMO هستند! طی این ماجراجویی و پیدا کردن BMO با چالش ها و ماجراجویی های بسیاری روبرو میشوند و از باغ جادوگران، سرزمین یخی،‌آتشی و حتی مردگان هم عبور میکنند. بازی در ۲۸ مرحله چالش برانگیز جریان پیدا میکند و شما در نهایت با ۴ باس مختلف روبرو میشوید که باید آن ها را نابود کنید،‌قدرت های جادویی مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید از آن ها بهره ببرید.

Adventure Time: Finn and Jake's Epic Quest PC-HI2U

 

Finn and Jakes Epic Quest pc cover دانلود بازی Adventure Time: Finn and Jakes Epic Quest برای PC

rezakhaksar بازدید : 25 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (1)

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

Type Rider v1.0 PC-WaLMaRT

 

Type Rider v1.0 pc cover دانلود بازی Type:Rider برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D accelerated
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3D accelerated
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

rezakhaksar بازدید : 27 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما به عنوان شخصیت Daniel Hanson که فرمانده ی سفر به نصف النهار سیاره زمین بود و از اسرار آن پرده برداری نمود، بازی خواهید کرد. با هر تصمیمی که می گیرید و هر صحبتی که با دستیاران خود می کنید دنیای اطراف خود را تشکیل دهید. بازی Meridian: New World به شما اجازه ی خلق هرگونه استراتژی که مدنظر شما باشد را گزینه های بسیار متفاوت موجود در بازی خواهد داد. از جمله ی این گزینه ها می توان به تجهیزات گوناگون برای شما و توانایی های منحصر به فرد که می توانید به آن ها تکیه کنید می توان اشاره نمود.

Meridian: New World PC-3DM

 

Meridian New World pc cover دانلود بازی Meridian: New World برای PC

rezakhaksar بازدید : 28 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Mechanic escape یک بازی پلتفرمر پر از تعقیب و گریز های هیجان انگیز و ماجراجویی های نفس گیراست !،داستان این بازی در مورد یک دستگاه تلویزیون است که برای حفظ بقای خود و جلوگیری از هجوم ماشین های بی رحم و همچنین برای پیدا کردن دوست گمشده خود تصمیم به مبارزه و مقاومت میگیرد. قهرمان داستان (Mech ) بدون وجود قطعات جایگزین باید از مناطق با ولتاژ بالا عبور کند و از چنگال کشنده ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی عبور کند و البته مبارزه با غول های آخر بازی به سبک بازی های کلاسیک پلتفرمر که در این بازی هم گنجانده شده ، Mechanic escape یک بازی چالش برانگیز برای بازی کنان با تجربه است که سرعت عمل شما را مورد سنجش قرار میدهد.از ویژگی های بازی میتوان به ۸۰ مرحله در آن ، محیط منحصر به فرد و اوریجینال بازی ، گیم پلی سخت و نفس گیر ، دستاورد ها و جایزه های زیاد و امکان بازی با دسته اشاره کرد.

Mechanic Escape PC-HI2U

 

Mechanic Escape pc cover دانلود بازی Mechanic Escape برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (x86 – x64)
Processor: 1.4GHz Processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Any graphic card since 2004
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / 8 (x86 – x64)
Processor: 2.0GHz Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any graphic card since 2006
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

rezakhaksar بازدید : 220 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Battle Block Theater شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد، اما سازنده‌ها همین سادگی را تا مرز بی‌نقص بودن پیش برده‌اند. شما می‌توانید ابتدا بخش داستانی را که بیش از صد مرحله دارد، تجربه کنید سپس دوباره با دوستانتان به آن مراحل برگشته و تجربه‌ای جدید و به مراتب لذت‌بخش‌تر را رقم بزنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید به قسمت ساخت مرحله بروید و ایده‌های خود را پیاده کنید و آنها را با دوستان خود و دیگر کاربران شبکه به اشتراک بگذارید یا مراحل ساخته شده توسط دیگر افراد را تجربه کنید. در این صورت همانند Little Big Planet با تعداد زیادی مرحله مواجه خواهید شد که ساعت‌ها و چه بسا هفته‌ها می‌تواند شما را به خود مشغول کند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که همه آنها به همان خوبی مراحل اورجینال بازی باشد، که طبیعی هم هست. در کنار این دو بخش یک قسمت به نام «آرنا» نیز در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید به صورت آفلاین یا آنلاین در تیمی قرار گرفته و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. باتوجه به این‌که ابتدای این بخش چه مدی را انتخاب کرده باشید، این رقابت می‌تواند متفاوت باشد؛ ولی به هرحال یک اصل ثابت دارد و آن هم این است که سرعت و دقت در آن به طرز دیوانه‌کننده‌ای بالاست. BBT داستان تعدادی دوست است که کشتی آنها گرفتار توفان شده و در جزیره‌ای مرموز پراکنده می‌شوند. ساکنان این جزیره گربه‌هایی هستند که این مسافران مفلوک را به اسارت گرفته و از آنها می‌خواهند برایشان نمایش‌های مرگبار انجام دهند که در واقع هر کدام از مراحل بازی است. وجود کلمه Block در نام بازی به این دلیل است که ساختار مراحل بازی به شکل بلوک‌هایی است که کنار هم قرار گرفته‌اند و به مرور با پیشروی در بازی تنوع این بلوک‌ها و کارایی‌شان متنوع‌ و بیشتر خواهد شد. هدف هر مرحله جمع کردن حداقل سه الماس سبزرنگ و رسیدن به نقطه خروج است. بدیهی است اگر موفق شوید تمام الماس‌های موجود در هر مرحله را جمع‌آوری کنید. امتیاز بالاتری خواهید گرفت. علاوه بر الماس‌ها، در هر مرحله یک کلاف کاموا و گاهی اوقات یک کلاه طلایی نیز وجود دارد که به دست آوردن آنها نیز امتیاز اضافه خواهد داشت.

BattleBlock Theater PC-3DM

 

BattleBlock Theater pc cover دانلود بازی BattleBlock Theater برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: 3.3 GHz Intel® Core™2 Duo or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space

 

rezakhaksar بازدید : 24 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Cadenza: Music, Betrayal and Death – شما بعد از بازگشت از مدرسه برای دیدار با پدر خود به کلوپ معروف موسیقی او می روید ولی ناگهان همه ی آن ها را در حالت هیپنوتیزم می بینید . آیا آنها موسیقی اشتباهی گوش داده اند ؟ در کلوپ به دنیال یافتن راز این اتفاقات باشید . سبک این بازی Hidden Object است و این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد که امدواریم از آن لذت ببرید .

 

Cadenza دانلود بازی فکری Cadenza: Music, Betrayal and Death

 

rezakhaksar بازدید : 31 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

داستان بازی School Bus Fun در مورد مادری است که هر روز با اتوبوس دخترش و دوستانش را به مدرسه می رساند . اما داستان از جایی آغاز می شود که دوستان او از او می خواهند این کار را به صورت جدی دنبال کند و یک راننده حرفه ای شود . پس به او کمک کنید تا با افزایش تجهیزات و تهیه ماشین های جدید ، گسترش انواع نقشه ها ، منظم بودن و … بهترین راننده اتوبوس شهر شود و کسب و کار خود را رونق ببخشد . سبک این بازی Dash می باشد .

 

School Bus Fun دانلود بازی مدیریتی و کم حجم School Bus Fun

 

rezakhaksar بازدید : 187 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 23 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

Strike Suit Zero Directors Cut PC-CODEX

 

Strike Suit Zero Directors Cut pc cover دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 9,586
  • بازدید کلی : 741,704
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی