loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 38 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cut the Rope Time Travel HD v1.3.2 بازی سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.2 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

password نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

TuneIn%20Radio%20Pro رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro v12.1 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 33 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

معرفی نسخه 1.3.2a معمولی و مود شده برای اولین بار در Apktops!

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne آسفالت 8 نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی آسفالت 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید .

Asphalt 8 Airborne 1.3.2a

rezakhaksar بازدید : 19 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

line android مسنجر محبوب LINE 4.2.1   اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 22 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Best Paid Android Pack مجموعه برنامه ها و بازی های جدید آندروید Best Android Pack

 

 

caution مجموعه برنامه ها و بازی های جدید آندروید Best Android Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

rezakhaksar بازدید : 15 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

: اضافه شدن نسخه v2.11.207

WhatsApp Messenger نرم افزار محبوب  مسنجر و چت برای انواع گوشی ها ،که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن اندروید آن را برای شما عزیزان  آماده کرده ایم .به وسیله این مسنجر می توانید با اتصال به اینترنت ۳G یا WiFi به صورت رایگان برای دوستان و خانواده یخود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره و یا به ارسال اس ام اس رایگان بپردازید .

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

قابلیت های کلیدی  WhatsApp Messenger  :

  شکلک هایی بسیار زیبا
 
ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
 
امکان ارسال فایل های مختلف برای مخاطبین
 
امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
 
ضبط صدا و ارسال سریع آن برای مخاطبین
 
استفاده ی کم از اینترنت

 

 

فایل :  APK

  حجم : 14.98 مگابایت

دانلود 

رمز فایل :  www.bia2irooni.ir

 منبع : آپدیت 98


rezakhaksar بازدید : 14 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango android ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124   اندروید

rezakhaksar بازدید : 122 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

weather clock android اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1   اندروید

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 12 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk android ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 1.0.6   اندروید

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 9 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 17 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

 

 

password بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید لینک دانلود – 34 مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 54 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

آنتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند. امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان دستگاه گم شده و همچنین اسکن تمامی اپلیکیشن‌های شما جهت اطمینان از نبود ریسک امنیتی از قابلیت‌های دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

norton antivirus android آنتی ویروس موبایل Norton Security Antivirus 3.8.0.1200   اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 128 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد.  

 

wordpress android مدیریت وردپرس در موبایل Wordpress 2.6.1   اندروید

rezakhaksar بازدید : 7 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Battery Doctor به‌شما در مدیریت باتری موبایلتان کمک می‌کند تا بتوانید به‌بهترین شکل از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار با شناسایی و قطع برنامه‌هایی که بیش از حد از باتری شما استفاده می‌کنند و همچنین خارج شدن از برنامه‌های اضافی وقتی صفحه گوشی خاموش است، از مصرف دائم باتری توسط آن‌ها جلوگیری می‌کند و به‌این شکل باتری شما عمر بیشتری خواهد داشت و دیرتر نیاز به شارژ دوباره پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

battery doctor android مدیریت مصرف باتری با Battery Doctor 4.6.3   اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 9 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Smart Tools مجموعه‌ای شامل ۵ برنامه‌ی کاربردی برای موبایل شما است که می‌توانید با کمک آن مجموعاً ۱۵ عمل متفاوت را انجام دهید. این برنامه‌ها شامل مجموعه‌ای برای اندازه‌گیری طول، زاویه و ارتفاع، برنامه‌ای برای اندازه‌گیری فاصله، طول و عرض و مساحت، برنامه‌ای برای مسیر‌یابی و تشخیص فلزات، برنامه‌ای برای تشخیص قدرت صدا و نهایتاً برنامه‌ی چراغ‌قوه با امکانات متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart tools android مجموعه ابزارهای کاربردی Smart Tools 1.6.5   اندروید

rezakhaksar بازدید : 18 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

 

 

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 9,542
  • بازدید کلی : 741,660
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی