loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار whatsApp جاوا
نرم افزار whatsApp جاوا
WhatsApp Messenger نرم افزاری برای ارسال پیام به دوستانتان بدون نیاز به پرداخت هزینه و کاملا رایگان میباشد.این نرم افزار برای ارسال پیامها از اینترنت استفاده میکند و همچنین قابلیت ارسال تصویر،فیلم،صدا و غیره را نیز دارد.نرم افزار قابل اجرا بروی گوشیهای نوکیا سری 40میباشد. 
 

لینک دانلود

 
منبع:موبایل وان
پسورد:www.mobileone.ir
rezakhaksar بازدید : 32 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

آرشيو نظرات                                                                  

 

Nimbuzz یکی از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای گوشی های موبایل است که برای همه ی مدل های تلفن همراه منتشر شده است و کسی نیست که آن را نشناسد.این مسنجر به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و امکانات خود توانسته است طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود سوق دهد.

با این مسنجر فوق العاده می توانید در کمتر از ۱ دقیقه برای خود یک حساب باز کنید و با آیدی و پسورد خود وارد محیط آن شوید و با کاربران سراسر دنیا به چت بپردازید. به صورت کلی برخی از امکانات نیمباز را در زیر نام می بریم :

- چت با کاربران سراسر دنیا

- داشتن اتاق های گفتگواز سراسر دنیا

- ایجاد اتاق گفتگو به صورت خصوصی و عمومی (رایگان)

- متصل کردن حساب ایمیل یاهوی خود و همچنین حساب فیسبوک و توییتر و گوگل تالک خود به آیدی نیمباز

- برقراری چت با ادلیست خود به صورت صوتی

- ارسال عکس ، فایل ، فیلم برای دوستان خود

- قرار دادن وضعیت خود برروی آفلاین ، آنلاین ، بیرون و مشغول

- و … .

 

دانلود نیمباز جاوا از تک نیمباز 

نکته : توجه داشته باشید که گوشی های با پلتفرم جاوا به دو دسته ی لمسی و غیر لمسی تقسیم می شوند . در فایلی که دانلود می کنید دو فایل از برنامه ی نیمباز وجود دارد که یکی از آن ها برای گوشی های لمسی جاوا و دیگری برای گوشی های غیر لمسی است و هر کدام مشخص شده اند.

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱ مگابایت

password رمز فایل : www.taknimbuzz.blogfa.com

homepage منبع : 

 
 
rezakhaksar بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


 

setup_2.6.0 نام یک نرم افزار معروف و محبوب است که بیشتر موفقیت خود را در عرصه تلفن های همراه کسب نموده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید.

امکانات Nimbuzz :
امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
امکان مکالمه صوتی رایگان.
امکان به اشتراک گذاری فایل.
امکان اضافه کردن شکلکها
دسترسی رایگان به بوتها
پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

 

 
 حجم : 18 مگابایت     دانلود2013
 
 پسورد فايل :
  منبع : www.zarinport.blogfa.com

 

rezakhaksar بازدید : 44 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ورژن جدید نیمباز جاوا عرضه شد همون طور که میدونید بیش از 40 درصد از کاربران با سیستم عامل جاوا به نیمباز کانکت میشن و این یه آمار بی نظیریه ! خب در این ورژن تنها قابلیتی که نسبت به ورژن قبلش یعنی همون 1.9.7 اضافه شده اینه که شما قبل از لوگین شدن میتونید تعیین کنید با چه وضعیتی آیدی خود را لوگین کنید همون آفلاین یا آنلاین منظورمه ! این نرم افزار کاربردی توسط تیم تک نیمباز در اختیار شما قرار گرفته است .

 

ویژگی های این نسخه:

دسترسی سریع به لیست مخاطبین آنلاین
· باز یابی رمز عبور بر اساس شماره تلفن
· بهبود روندچت روم ها
· گپ و گفتگو با دوستان خود در فیسبوک و حتی ارسال پیام افلاین به ان ها
· به طور کلی بهبود عملکرد (اتصال، سرعت، رفع اشکال)
· حل مشکلات مربوط به دستگاه های با حافظه کم
· پشتیبانی بهبود یافته برای درستگاه های تاچ و لمسی

 
 حجم : 620 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 140 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام

امروز هم یه نرم افزار حرفه ای واستون آماده کردم برای مدیریت روم هاتون که امکانات زیادی داره و واقعا در ساختنش چند روزی وقت گذاشته شده . از جمله امکانات این نرم افزار :

- داشتن چت باکس

- فیلتر کردن کلمات در روم

- فیلتر کردن ریسورس

- دادن سمت به کاربران

- اتو بن و اتو کیک و اتو ممبر و اتو ویزیتور

- خوش آمدگویی اتوماتیک به کاربران

- دادن بای به کسانی که تو روم bye میگن

- قابلیت اضافه کردن پیام به آیتم های خوش آمدگویی و بای

- قابلیت قفل کردن و پسورد گذاشتن روی روم و باز کردن قفل

و همچنین امکانات دیگر که در هنگام  کار با برنامه آشنا می شوید . آموزش و فایل های جانبی برنامه هم داخل فایل زیپی که دانلود میکنید هست و هر جای برنامه که مشکل داشتید روی دکمه ی how to use? کلیک کنید آموزش بصورت مبتدی آماده شده.

این نرم افزار توسط تیم امنیتی تک نیمباز ساخته شده است .

 

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif لینک دانلود - Link Download  با حجم 320 کیلوبایت
 
  پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com

  قابل اجرا برروي کامپیوتر ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، 7 و ...
rezakhaksar بازدید : 25 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Taknimbuzz Join ID mOrde یک بوت حرفه ای برای وارد کردن تعداد زیادی آیدی به روم های شماست هدف اصلی این بوت پر نگه داشتن روم برای بالا رفتن رتبه ی روم شما در جستجوی روم های نیمباز می باشد هم چنین کاربران که روم ها رو جستجو می کنند وارد روم هایی می شوند که کاربران بیشتری در انجا حضور داشته باشند از همین رو سبب افزایش تدریجی جمعیت روم های شما می شود . از قابلیت های اصلی این نرم افزار که توسط تیم امنیتی تک نیمباز ساخته شده است می توان به آزاد بودن متن ریسورس ، استاتوس و پیام آنتی کیک می باشد . همچنین برای آیدی هایی که توسط روم ممبر ( عضو ) نشدند می توانند گزینه ی answer admin رو انتخاب کنند . این نرم افزار کاربردی می تواند بخشی از نیاز شما را از آنچه که از نیمباز انتظار دارید فراهم کند .

 

 
english :
Taknimbuzz Join ID mOrde a professional boot to enter the ID number to go to the full boot to keep your main goal'm going to climb the ranks of Roman behind the scenes insight you are in search of the Roman so users, which is searching There are going to be there so that more users due to gradually increase your population is Roman. The main features of this software by the security team behind the scenes insight one can be built as a free resource text, status or message is anti-cake. Id also go with the membrane (members) can not answer admin options are chosen. This application requires you to be part of the behind the scenes insight of what you expect to provide.
 
 
 
 
حجم : 195 کیلوبایت
 
پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 24 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که بعضی اوقات به ساختن آیدی نیاز شدیدی پیدا کنید و بدنبال یک نرم افزار سالم جهت ساختن آیدی نیمباز باشید ولی به دلایلی این نرم افزار رو پیدا نکنید . خب در این زمینه تیم تک نیمباز برای شما یک نرم افزار آیدی میکر ساخته که به راحتی می تونید هر تعداد آیدی رو ایجاد کنید و هیچگونه محدودیتی در ساخت آیدی نخواهید داشت . در ورژن بعدی این نرم افزار قابلیت ساخت آیدی راندم برای ایجاد آیدی های فلود به تعداد زیاد هم اضافه میشه .

 

 

 

 
 حجم : 29 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 27 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 

خب کسانی که عشق فلود کردن دارن این نرم افزار میتونه گزینه ی خوبی براشون باشه شما میتونید بصورت anti stop فلود بدید برای راحتی کار شما هم تعداد زیادی آیدی داخل برنامه گنجانده شده که بصورت هوشمند اد فلود دادن رو شروع میکنن فقط کافیه شما اسم آیدی شخصی رو که میخواین فلود بدید وارد کنید بعد هم دکمه ی استارت رو فشار دهید .

 

 

 
 حجم : 182 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 23 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام ، فکر نکنم که کسی با فلود دیگه آشنایی نداشته باشه چون همتون به احتمال زیاد توی روم ها گرفتار برخی از این فلود زن ها شدید و با طرز کارش آشنایی دارید از همین رو تیم برنامه نویسان تک نیمباز برای شما یک فلودر قدرتمند و پر سرعت در اختیار شما قرار داده داده اند که شما هم طعم فلود دادن رو بچشید فقط قبل از استفاده از برنامه باید آیدی های فلودتون رو که باید تعدادش زیاد باشه رو با پسورد یکسان داخل برنامه وارد کنید و اون ها را مربع از هم جدا کنید هم چنین برای اینکه هر سری که میخواین فلود بزنید آیدی ها رو تک تک داخل برنامه ننویسید و در وقت صرفه جویی کنید بهتره آیدی هاتون رو داخل یک فایل تکست نوشته و اون ها رو با مربع جدا کنید موقع استفاده از نرم افزار در قسمت آیدی ها paste کنید این نرم افزار قابلیت نمایش تعداد آیدی هایی که به راحتی آنلاین شدند ، و نماشی آیدی های بلوک شده و مشکل دار ، نمایش تعداد آیدی های بن شده توسط مدیر روم و همچنین نمایش آیدی هایی که به راحتی وارد روم شدند را دارد قابل توجه است که به برنامه قابلیت جواب دادن به سوالات ادمین اضافه شده و شما هیچ مشکلی در هنگام ورود آیدی ها به روم ندارید . این برنامه ابتدا توسط مدیران تک نیمباز تست شده و از صحت کارکرد این برنامه اطمینان حاصل کردیم . همچنین ما برای جلوگیری از بلوک شدن آیدی های فلود شما 5 نوع سرعت سنج گذاشتیم که شما با توجه با سرعت و نوع اتصال خود به اینترنت یکی از این گزینه ها را تعیین کنید .

 

 

 
 حجم : 213 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 28 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار دیس بوت نیمباز میشه گفت یکی از پر طرفدار ترین برنامه های نیمباز محسوب میشه . شما با استفاده از این بوت که توسط تیم امنیتی تک نیمباز برنامه نویسی شده است قادر خواهید بود اد لیست خود رو به ۳ روش مختلف دیس کانکت کنید از جمله کلاینت هایی که این برنامه میتونه دیس کنه نیمباز سیمبیان ، نیمباز جاوا ، نیمباز آندروید ، انواع بمبوس های موبایل و به ندرت نیمباز دسکتاپ خواهد بود این برنامه پس از ساخته شدن و انتشار در سایت توسط مدیران تک نیمباز تست شده و از عملی بودن این برنامه اطمینان حاصل کردیم از جمله مزیت ها یا میشه گفت بدی های این نرم افزار واسه طرف دیس شونده  اینه که بعد از دستور دیس کردن گوشی طرف هنگ میکنه و بالافاصله پیغام ارور میده که حافظه ی گوشی پر است کم کم تم گوشی طرف هم میپره و گاهی به ریست شدن گوشی ختم میشه !

 

 

بعد از اجرا کردن برنامه در کامپیوتر خود ابتدا فیلد مخصوص به لوگین آیدی را به صورت زیر وارد کنید :
user name : esme id shoma masalan mahdi1375
password : passworde id khodetun
resource : yek kalame ekhtiari vared konid masalan Taknimbuzz
host : o.nimbuzz.com
port : 5222
 
 
 
 حجم : ۱۸۴ کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 

 

rezakhaksar بازدید : 33 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام ، شاید برای شما هم پیش اومد باشه که تو روم ها ببینید با چندین آیدی دارن فلود میزنند و شما هم به این قضیه کنجکاو شده باشید و به دنبال نرم افزار فلودر پر سرعتی باشید که روم مورد نظرتون رو با 5 آیدی و و پسورد یکسان و پیام های فلود دلخواه فلود بزنید که نرم افزار جدید Taknimbuzz Room Bomber v2 این امکان رو برای شما فراهم کرده و همچنین قابلیت جواب دادن اتوماتیک به سوالات ادمین در روم اضافه شده است و شما براحتی می توانید این نرم افزار را از سایت تیم امنیتی تک نیمباز دانلود کنید .

 

 

 

 

 
 حجم : 263 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 35 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام ، شاید برای شما هم پیش اومد باشه که تو روم ها ببینید با چندین آیدی دارن فلود میزنند و شما هم به این قضیه کنجکاو شده باشید و به دنبال نرم افزار فلودر پر سرعتی باشید که روم مورد نظرتون رو با 5 آیدی و و پسورد یکسان و پیام های فلود دلخواه فلود بزنید که نرم افزار جدید Taknimbuzz Room Bomber v2 این امکان رو برای شما فراهم کرده و همچنین قابلیت جواب دادن اتوماتیک به سوالات ادمین در روم اضافه شده است و شما براحتی می توانید این نرم افزار را از سایت تیم امنیتی تک نیمباز دانلود کنید .

 

 

 

 

 
 حجم : 263 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 
rezakhaksar بازدید : 130 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلام ، خب با یک نرم افزار جدیدی از تیم امنیتی تک نیمباز در خدمت شما اومدم . همونطور که میدونید و خودتون زیاد باهاش سرکار داشتید قضیه ی فلود خوردن روم هاست و از طرفی هرکسی نمیتونه واسه ی اون روم احساس مسئولیت کنه چون کاری از دستش برنمیاد پس این نرم افزار مورد استفاده ی مدیران روم های نیمباز برای بالا بردن امنیت روم هاشون و جلوگیری از فلود شدن روم ها و جلوگیری از وارد شدن انواع روبات های تبلیغ میشه که این از ویژگی های اصلی این برنامست

 

 

توضیحات آموزشی نرم افزار :

با استفاده از این نرم افزار اول از همه آیدیتون رو لوگین می کنید بعد آیدی تون رو به روم میفرستید البته در صورتی که آیدیتون رو از قبل مدیر نکردید میتونید بعد از قرستادن به روم اینکار رو سریعا انجام بدید وگرنه بوت دچار مشکل میشه و برنامه فورا غیر فعال میشه اگه هم آیدیتون ممبر نیست اشکالی نداره چون ما قابلیت پاسخ اتوماتیک به سوالات ادمین رو بهش اضافه کردیم بعد که وارد روم شدید روبات به هرکسی که وارد روم بشه میره چت خصوصیش و متنی که به صورت دستی  در بخش Question وارد کردید برای کاربر میفرسته و اگه تا یک دقیقه بعد کاربر در خصوصی روبات جواب صحیح وارد شده در بخش Answer رو نده از روم بن میشه پس بهتره یک سوال ساده تر انتخاب کنید که پاسخ دادن به سوال نیاز وقت زیادی نبره و جوابش هم کوتاه باشه در صورتی که به سوال درست جواب بده در روم ممبر میشه در صورت اشتباه بودن جواب کاربر از روم رانده میشه و اگه هم جواب نده از روم خارج بشه از روم بن میشه و در صورتی که رومتون فلود بشه گزینه ی خوبی برای حفاظت از روم شماست .

 

 
 حجم : 253 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 

 

rezakhaksar بازدید : 19 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلام ، خب با یک نرم افزار جدیدی از تیم امنیتی تک نیمباز در خدمت شما اومدم . همونطور که میدونید و خودتون زیاد باهاش سرکار داشتید قضیه ی فلود خوردن روم هاست و از طرفی هرکسی نمیتونه واسه ی اون روم احساس مسئولیت کنه چون کاری از دستش برنمیاد پس این نرم افزار مورد استفاده ی مدیران روم های نیمباز برای بالا بردن امنیت روم هاشون و جلوگیری از فلود شدن روم ها و جلوگیری از وارد شدن انواع روبات های تبلیغ میشه که این از ویژگی های اصلی این برنامست

 

 

توضیحات آموزشی نرم افزار :

با استفاده از این نرم افزار اول از همه آیدیتون رو لوگین می کنید بعد آیدی تون رو به روم میفرستید البته در صورتی که آیدیتون رو از قبل مدیر نکردید میتونید بعد از قرستادن به روم اینکار رو سریعا انجام بدید وگرنه بوت دچار مشکل میشه و برنامه فورا غیر فعال میشه اگه هم آیدیتون ممبر نیست اشکالی نداره چون ما قابلیت پاسخ اتوماتیک به سوالات ادمین رو بهش اضافه کردیم بعد که وارد روم شدید روبات به هرکسی که وارد روم بشه میره چت خصوصیش و متنی که به صورت دستی  در بخش Question وارد کردید برای کاربر میفرسته و اگه تا یک دقیقه بعد کاربر در خصوصی روبات جواب صحیح وارد شده در بخش Answer رو نده از روم بن میشه پس بهتره یک سوال ساده تر انتخاب کنید که پاسخ دادن به سوال نیاز وقت زیادی نبره و جوابش هم کوتاه باشه در صورتی که به سوال درست جواب بده در روم ممبر میشه در صورت اشتباه بودن جواب کاربر از روم رانده میشه و اگه هم جواب نده از روم خارج بشه از روم بن میشه و در صورتی که رومتون فلود بشه گزینه ی خوبی برای حفاظت از روم شماست .

 

 
 حجم : 253 کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 

 

rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام دوستان ، امروز تیم تک نیمباز برای شما یک نرم افزار دیگه ساخته اما این بار خارج از مبحث نیمباز ! شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که تلویزیون ایران را با استفاده از کامپیوتر خود بعد از اتصال به اینترنت تماشا کنید . شما می توانید برنامه های شبکه ۱ ، شبکه ۲ ، شبکه ۳ ، شبکه ۴ ، شبکه تهران ، شبکه آموزش سیما را ببینید .در ورژن بعدی این نرم افزار شبکه و قابلیت های بیشتری بهش اضافه میشه .محیط نرم افزار خیلی سخت نیست و نیاز به توضیح خاصی نداره . امیدوارم از این برنامه لذت ببرید .

 

 

 

 
 حجم : ۱۲۴ کیلوبایت
 
 پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com
 

 

rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلام

امروز هم یه نرم افزار حرفه ای واستون آماده کردم برای مدیریت روم هاتون که امکانات زیادی داره و واقعا در ساختنش چند روزی وقت گذاشته شده . از جمله امکانات این نرم افزار :

- داشتن چت باکس

- فیلتر کردن کلمات در روم

- فیلتر کردن ریسورس

- دادن سمت به کاربران

- اتو بن و اتو کیک و اتو ممبر و اتو ویزیتور

- خوش آمدگویی اتوماتیک به کاربران

- دادن بای به کسانی که تو روم bye میگن

- قابلیت اضافه کردن پیام به آیتم های خوش آمدگویی و بای

- قابلیت قفل کردن و پسورد گذاشتن روی روم و باز کردن قفل

و همچنین امکانات دیگر که در هنگام  کار با برنامه آشنا می شوید . آموزش و فایل های جانبی برنامه هم داخل فایل زیپی که دانلود میکنید هست و هر جای برنامه که مشکل داشتید روی دکمه ی how to use? کلیک کنید آموزش بصورت مبتدی آماده شده.

این نرم افزار توسط تیم امنیتی تک نیمباز ساخته شده است .

 

 

http://www.yekmobile.com/img/00download.gif لینک دانلود - Link Download  با حجم 320 کیلوبایت
 
  پسورد فايل : www.taknimbuzz.blogfa.com

  قابل اجرا برروي کامپیوتر ویندوز های ایکس پی ، ویستا ، 7 و ...


بحث پيرامون اين مطلب در انجمن تک نيمباز
آموزش تصويري عضويت در انجمن تک نيمباز

rezakhaksar بازدید : 34 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ورژن جدید نیمباز جاوا عرضه شد همون طور که میدونید بیش از 40 درصد از کاربران با سیستم عامل جاوا به نیمباز کانکت میشن و این یه آمار بی نظیریه ! خب در این ورژن تنها قابلیتی که نسبت به ورژن قبلش یعنی همون 1.9.7 اضافه شده اینه که شما قبل از لوگین شدن میتونید تعیین کنید با چه وضعیتی آیدی خود را لوگین کنید همون آفلاین یا آنلاین منظورمه ! این نرم افزار کاربردی توسط تیم تک نیمباز در اختیار شما قرار گرفته است .

 

rezakhaksar بازدید : 29 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

خب همین طور که شاهد قضیه بودید اخیرا خیلی از کاربران نیمباز آندروید به دلیل وجود یک باگ امنیتی توسط هکران هک شدند اما پس از چند روز از این ماجرا نیمباز ورژن جدیدی از مسنجر آندروید خود را با ورژن 2.5.2 منتشر کرد در این ورژن دیگر هکران قادر نخواهند بود آیدی شما رو هک کنند و مشکلات امنیتی برنامه برطرف شده است . لطفا شما هم دوستان آندرویدی خود را به دانلود کردن این ورژن سفارش نمایید .

 

 

 حجم : 9.5 مگابایت با فرمت zip
 
 

 

 

دانلود با حجم 7 مگابایت

 
 

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 9,651
  • بازدید کلی : 741,769
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی