loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 1845 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای شاهین نجفی به نام 1414

تنظیم: مجید کاظمی  &  موزیک: شاهین نجفی

تکست: شاهین نجفی ، سید مهدی موسوی ، زیبا کرباسی ، محمد عذرخواه

Shahin Najafi 1414 EP دانلود آلبوم EP جدید شاهین نجفی به نام 1414

 

rezakhaksar بازدید : 41 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان The Melodic Relaxing Piano را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۳۰ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Relaxing Piano دانلود آهنگ های آرام بخش پیانو The Melodic Relaxing Piano

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 22 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Nothing But Relax را آماده کرده ایم . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Nothing but Relax دانلود آلبوم آهنگ های بی کلام با نام Nothing But Relax

 

 

caution دانلود آلبوم آهنگ های بی کلام با نام Nothing But Relax توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 54 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین رده بندی 100 آهنگ برتر از مجموعه شنیدنی Billboard Hot 100 با کیفیت iTunes

در این رده بندی آهنگ اول از Pharrell Williams با نام Happy
 آهنگ دوم از John Legend با نام All of Me
و آهنگ سوم از Katy Perry Featuring Juicy J با نام Dark Horse که ویدئوش جنجال زیادی بپا کرد

VA Billboard Hot 100 12 04 2014iTunes Version Album 2014 VA   Billboard Hot 100 (12 04 2014)(iTunes Version) Album 2014

 

 

rezakhaksar بازدید : 672 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای Jennifer Lopez ft. French Montana به نام I Luh Ya Papi

| با 2 کیفیت متفاوت & بدون تگ تبلیغاتی & کیفیت HD 1080p |

زیرنویس فارسی اضافه شد (با تشکر از حسین کریمی عزیز کاربر سایت)

J.L.ft .F.M. I.L.Y.P.  دانلود موزیک ویدیو Jennifer Lopez به نام I Luh Ya Papi

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 15 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسیReviewed by Masoud on Apr 4Rating: 5.0دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسیدانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی Mohsen Chavoshi - Cheshmeye Toosi free mp3 download دانلود همه آهنگ های محسن چاوشی فول آلبوم ارشیو موزیک جدید دانلود آهنگ جديد محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی , آهنگ جديد محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی , بيوگرافي محسن چاوشی , دانلود آهنگ جديد محسن چاوشی , دانلود فول آلبوم محسن چاوشی , دانلود فول آرشيو محسن چاوشی , دانلود همه آهنگ هاي محسن چاوشی , کد پيشواز ايرانسل محسن چاوشی , کد پيشواز همراه اول محسن چاوشی , موزيک ويديو جديد محسن چاوشی , سايت دانلود آهنگ , سايت دانلود آهنگ جديد خارجي , سايت دانلود آهنگ جديد ايراني , دانلود آهنگ , آدرس جديد , سايت دانلود فيلم رايگان , سايت دانلود سريال رايگان , سايت دانلود فيلم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی

Mohsen Chavoshi Cheshmeye Toosi دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی

 

 

rezakhaksar بازدید : 19 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

موسیقی کلاسیک به موسیقی گفته می شود که می توان مهد تولد آن را در اروپا دانست. این موسیقی در حدود ۵۰۰سال قبل از میلاد بوجود آمده است. مجموعه ای که هم اکنون حاضر شده، مجموعه ای از ۱۰۰ قطعه ی برتر موسیقی کلاسیک می باشد که شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. لیست قطعات و هنرمندان مربوط به هر قطعه در ادامه ی مطلب قرار گرفته است.

 

100 Pieces of classical music cover دانلود مجموعه 100 قطعه برتر کلاسیک   The 100 Most Essential Pieces of Classical Music

 

 

caution دانلود مجموعه 100 قطعه برتر کلاسیک   The 100 Most Essential Pieces of Classical Music توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

Direct Link

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 9,755
  • بازدید کلی : 741,873
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی