loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 21 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

دایناسور ها موجودات غول پیکر هستند که جذابیت هایش باعث شده است تا هنوز هم عده ی زیادی از مردم علاقه ی زیادی به دایناسورها داشته باشند . نرم افزار Dinosaur Encyclopedia با طراحی سه بعدی و گرافیک اچ دی برای کسانی ساخته شده است که علاقه ای خاص به داینسور ها دارند این نرم افزارهمه چیز این موجود را برای شما باز گو میکند و تصاویر جالبی در این زمینه بهره مند شوند . برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Dinosaur Encyclopedia v1.0 دایره المعارف دایناسور Dinosaur Encyclopedia v1.0 – آیفون و آیپد و آیپاد

 

 

rezakhaksar بازدید : 28 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۹ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع طبیعت و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Nature Widescreen Wallpapers مجموعه 79 والپیپر با کیفیت از طبیعت Nature Wallpapers

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 27 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

بازی ۲۰۴۸ یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند… مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی ۲ به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی ۴ خواهید ساخت… بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

2048 بازی زیبا و فکری 2048   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 13 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 7.0   آیفون

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 126 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds epic بازی محبوب Angry Birds Epic 1.0   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 12 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 12 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

 

 


 

 

rezakhaksar بازدید : 18 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 12 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

violett mac بازی زیبا و فکری Violett 1.23   مک

rezakhaksar بازدید : 13 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit بازی زیبای Smash Hit 1.0.1   آیفون و آیپد

 

 

rezakhaksar بازدید : 12 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Portraiture یک ابزار مناسب برای بهبود چهره‌ی افراد در عکس‌هایی است که گرفته‌اید. با کمک این برنامه می‌توانید عیب‌های چهره و را از بین ببرید و تغییراتی در جهت بهبود چهره اعمال کنید. از جمله امکانات آن می‌توان به تغییر اندازه‌ی قسمت‌های گوناگون چهره و امکان روشن‌تر کردن یا تیره‌تر کردن قسمتی مشخص از چهره اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

portraiture رتوش عکس و بهبود چهره با Portraiture 1.7   آیفون و آیپد

 

rezakhaksar بازدید : 12 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wordpress مدیریت وردپرس در موبایل Wordpress 3.9.1   آیفون و آیپد

 

rezakhaksar بازدید : 19 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Map My Ride ابزاری مناسب برای دوچرخه سواران است تا آیفون یا آیپد خود را به‌ابزاری برای ثبت اطلاعات دوچرخه‌سواری تبدیل کنند. با این اپلیکیشن شما می توانید به‌راحتی، مسیر، سرعت، مسافت، کالری، زمان و… را همیشه در کنار خود داشته باشید. این اپلیکیشن با کمک نقشه‌ای که در درون خود دارد پس از پایان دوچرخه‌سواری شما، به‌شما اطلاعات مناسبی در مورد مسیری که طی کرده‌اید می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

map my ride ابزاری برای دوچرخه سواری Map My Ride+ 5.4.1   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 121 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pou بازی زیبای Pou 1.4.25   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 114 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

chrome مرورگر کروم Chrome 32.0.1700.20   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 18 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber4 ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.1.1   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 24 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

the room 2 دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3   آیفون و آیپد

 

rezakhaksar بازدید : 14 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

rezakhaksar بازدید : 18 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

adobe reader مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1   آیفون و آیپد

 

rezakhaksar بازدید : 13 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

\"converti

 

 

rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

\"shadow

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 343 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

\"aquarella12

rezakhaksar بازدید : 20 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

\"keynote

 

 

\"passwordرمز فایل: www.downloadha.com

\"download لینک دانلود – 385 مگابایت  

 

rezakhaksar بازدید : 27 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

subway surfers بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد

 

 

 

 

 

password بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

 

download بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   آیفون و آیپد لینک دانلود – 36 مگابایت | لینک کمکی

 

 

rezakhaksar بازدید : 16 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

باز هم یک بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از کمپانی شناخته‌شده‌ی Chillingo. بازی Feed Me Oil که نسخه‌ی یک آن توانست به یکی از بازی‌های محبوب موبایل تبدیل شود حالا با نسخه‌ی دوم  خود و با مراحل جدید دوباره منتشر شده است. در این بازی که قوانین فیزیکی در آن نقش مهمی دارند، شما باید با استفاده از ابزار موجود، نفت را به مخزن‌های مورد نظر هدایت کنید. این بازی امتیاز بالایی از سایت‌های نقد بازی گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me oil 2 بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد

 

 

password بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد لینک دانلود – 33 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 19 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.

 

numbers بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد

 

 

password بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 173 مگابایت | لینک کمکی

 

لطفاً توجه داشته باشید نسخه‌ی بدون نیاز به جیلبریک یا TONGBU این اپلیکیشن برای دستگاه‌های جیلبریک نشده است. برای نصب اپلیکیشن‌های TONGBU باید نرم‌افزار مخصوص PC یا مک آن را دانلود کنید و از طریق آن اپ را نصب نمایید.

download بهترین ابزار ساخت نمودارهای آماری Numbers 2.0   آیفون و آیپد لینک دانلود نسخه‌ی بدون نیاز به جیلبریک – 216 مگابایت | لینک کمکی


rezakhaksar بازدید : 19 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

پلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 9,572
  • بازدید کلی : 741,690
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی