loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 27 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (2)

اگر یک ماجراجوی خوبی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Hamilton’s Adventure THD را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش شخصیت هایی دوست داشتنی در انواع مکان های مختلف از جمله جنگل آمازوناس و یا کوه هیمالیا به ماجراجویی های بسیار مهیج مشغول می شوید! بخش اول بازی دارای ۲۲ پازل می باشد، در این قسمت شما در جنگل آمازوناس در میان ۲ کوه گیر کرده اید و باید با حل معماهای مختلف راهی برای فرار خود پیدا کنید. تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با عبور از تله های خطرناک مراحل را به اتمام برسانید . برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hamilton%92s Adventure THD 1.0.2 بازی ماجراجویی Hamilton’s Adventure THD 1.0.2 – اندروید


  download بازی ماجراجویی Hamilton’s Adventure THD 1.0.2 – اندروید لینک دانلود دیتا – ۷۸۳ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 22 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی Badaboom Premium بازیکن به دنیای قبل از تاریخ و دوره غارنشینی سفر می کند که در آن دوره موجودات عجیب و غریب و دایناسورهای متعددی بر روی زمین زندگی می کردند . در ان زمان های بسیار دور موجوداتی بزرگ وجود داشتند که در این بازی هیجان انگیز اندروید شما وظیفه دارید تا برای خود و خانوادتان غذا تهیه کرده و حتی به جاهایی برای تامین مواد غذایی بروید که بسیار خطرناک می باشد. همچنین برای کسب آرامش خانه خود را محکم بنا نموده و خودتان را از حمله احتمالی موجودات بیگانه در امان بدارید . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Badaboom Premium v3.2 بازی ماقبل تاریخ Badaboom Premium v3.2 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 26 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر از آنلاک کننده های پیش فرض اندروید خسته شده و می خواهید کمی تنوع داشته باشید ، GO Locker اپلیکیشنی جالب و محبوب برای دیوایس های اندرویدی است که با آن قادر خواهید بود قفل صفحه ی موبایل خود را تغییر دهید . نرم افزار از کارایی های بالا برخوردار است که قابلیت تنظیم و استفاده از قفلهای ویژه اندروید را به شما میدهد و کار کردن با آسان است. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

GO Locker 3.00 لاک اسکرین GO Locker 3.00 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 23 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در بازی شما Highway Sprinter باید ابتدا اتومبیل خود را انتخاب نمایید و سپس در بزرگراه ها مشغول رانندگی با سرعت و لایی کشی شوید ، هرچه سرعت شما بیشتر باشد و با فاصله اندک از کنار اتومبیل های کناری و موانع عبور کنید تا پول بیشتری را دریافت خواهید کرد. از دست پلیس ها فرار کنید و تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا دست پلیس به شما نرسد و دستگیر نشوید! بازی دارای گرافیک سه بعدی و HD است و در آن صداگذاری مهیج، تصادفات واقعی اتومبیل، گیم پلی و کنترلر کم نظیر همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ریسینگ متفاوت را تجربه کنید. در این ورژن پول شما بینهایت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Highway Sprinter v0.99 بازی ماشینی Highway Sprinter v0.99 – اندروید

 

 

rezakhaksar بازدید : 33 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

معرفی نسخه 1.3.2a معمولی و مود شده برای اولین بار در Apktops!

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne آسفالت 8 نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی آسفالت 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید .

Asphalt 8 Airborne 1.3.2a

rezakhaksar بازدید : 20 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Garfields Escape – گربه و سگ دوست داشتنی یعنی گارفیلد و دوستش اودی برگشته اند ! گارفیلد بخاطر تنبل بودن خود یک ربات تمیزکاری برای خودش تهیه می کند، غافل از اینکه این ربات برای تمیز کردن او دست به هرکاری می زند ! از دست این ربات اتوماتیک فرار کنید تا جان سالم به در ببرید . برای پیروزی می بایست ۱۵ مرحله ی سه بعدی بازی را پست سر بگذارید .

 

Garfields Escape دانلود بازی فرار گارفیلد Garfields Escape v1.0.5   آندروید

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 12 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

clash of clans android بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید

 

 

rezakhaksar بازدید : 17 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

 

 

password بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید لینک دانلود – 34 مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 13 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

violett بازی زیبا و فکری Violett 1.23   آیفون و آیپد

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 20 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

 

 

password بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید لینک دانلود – ۳۳ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 20 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

 

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 20 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

 

 

password کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید لینک دانلود – 22 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 16 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

 

 

 لطفاً توجه داشته باشید این برنامه بر روی دستگاه‌های زیر قابل نصب است:

Samsung Galaxy SIII, S4, Galaxy Nexus, Note 2, Note 3

Nexus 4, Nexus 7, Nexus 10

Sony Xperia Z, HTC One, MotoX, Motorola Droid Razr

همچنین برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

password عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید لینک دانلود – 39 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 21 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی Lawless در دهه‌ی ۹۰ میلادی در لس آنجلس اتفاق می‌افتد. شما تازه از زندان آزاد شده‌اید و به هیچ وجه دوست ندارید دوباره سر از آنجا در بیاورید. البته در زندان هم توانستید با افراد بانفوذی آشنا شوید و حالا به خیابان بازگشته‌اید و باید از هیچ شروع کنید و دوباره خود را به دوران اوجتان برسانید. پس باید دست به کار شوید و گروهی برای خودتان دست و پا کنید و به انجام مأموریتها بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

lawless بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپد

 

 

password بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جنایی Lawless 1.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 267 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 22 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فیدخوان گوگل برای آندروید - gReader Pro 3.3.5

معمولا شما توسط فید ها میتوانید به راحتی به محتوای جدیدترین اپدیت های سایت ها و وبلاگ ها دسترسی داشته باشید و بدون مراجعه به سیات یا وبلاگ موردنظر از جدیدترین نوشته هایش آگاهی بیابید. یکی از مزیت های این روش لود بسیار سریع اخرین نوشته ها میباشد چون در فید معمولا عکسها لود نخواهند شد . در این پست نرم افزار gReader Pro که یکی از بهترین ها در این زمینه میباشد را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. که با وصل شدن به اکانت گوگل شما میتواند فید هایی که در این قسمت شما ذخریه کرده اید به راحتی نمایش دهد.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 3.3 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع www.bia2irooni.ir
rezakhaksar بازدید : 21 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Tapatalk 2.4.11 - دسترسی سریع و راحت به انجمن های اینترنتی در آندروید

در این پست پاتوق یو نرم افزار Tapatalk را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Tapatalk به کمک شما خواهد آمد و مرور انجمن‌ها را روی موبایل از هر زمان ساده‌تر می‌کند. Tapatalk محتوای اصلی و مورد نیاز شما در یک انجمن را به فرمی که دیدن آن برایتان مشکلی ایجاد نکند و خواندن مطالب برایتان آسان‌تر باشد محیا می‌کند. اگر از کاربران فعال یک یا چندین انجمن هستید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود فایل دانلود فایل  حجم فایلحجم فایل: 12 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 30 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود منیجر بسیار قدرتمند و حرفه ای آندروید Loader Droid PRO download Manager 0.9.7

Loader Droid download Manager نام دانلود منیجر قدرتمند و حرفه ای برای آندروید می باشد که تمام نیازهای شما برای داشتن یک دانلود منیجر را برآورده می کند. این نرم افزار سرعت دانلود شما را به شکل محسوسی افزایش می دهد و همچنین از قابلیت Resume پشتیبانی کاملی می کند. Loader Droid از انواع مختلف فایل ها ؛ ویدئو، عکس، موزیک، نرم افزارها و ... پشتیبانی کرده و تقسیم دانلود به چندین پارت دانلود سریعتری را برای شما به ارمغان می اورد. Loader Droid download Manager قابلیت نصب روی آندروید 2.1 و بالاتر را داراست.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 3 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 22 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شبیه ساز سگا برای آندروید SEGA 1.4.1

کنسول سگا برای تمامی بر و بچه های دهه 60 یادآور خاطرات تلخ و شیرین این کنسول می باشد. اگر میخواهید بازی های این کنسول محبوب را در گوشی آندرویدی خود داشته باشید و خاطرات ان دوران براتان زنده شود. در این پست ما برای شما نرم افزار شبیه ساز بازی  های این کنسول را در گوشی اندرویدی شما آماده دانلود کرده ایم. کافیست نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنید تا بیش از 80 بازی کنسول سگا با آپدیت روزانه از طریق سرور نرم افزار را همراه داشته باشید. در ادامه لیستی از بازیهای شبیه سازی شده را می توانید مشاهده نمایید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر را داراست.

 

لیست برخی از بازی های فعلی :
Alaidin / Alien 3 / Batman / FIFA 97 /FIFA International Soccer 94 / FIFA soccer 98 road to the world cup / Ultimate Mortal Kombat 3 / Incredible Hulk / International Superstar Soccer / Jungel Book / Lion King / Michael Jackson MoonWalker / Mortal Kombat 2 / Mortal Kombat 3 / Mortal Kombat / Rambo 3 / Road Rash 2 / Road Rash 3 / Road Rash / Robocop 3 / Samurai Shodown / Shining Force 2 / Shining Force / Shinobi 3 / Sonic 2 / Sonic 3 / Sonic Spinball / Sonic The Hedgeho / Streets of Rage 2 / Streets of Rage 3 / Streets of Rage / Sunset Riders / Super Mario / Tazmania / Teenage Mutant Hero Turtles The Hyperstone Heist / Teenage Mutant Hero Turtles Tournament Fighters / Tiny Toon / Worms / WWF Super Wrestlemania / WWF Wrestlemania Arcade / X-Men

 

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 6 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 24 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرواز با گلایدر برای آندروید Racing Glider 1.03

| دانلود بازی Racing Glider همراه با دیتای بازی |

 

Racing Glider از سری بازی های ورزشی و ریسنگ آندرویدی میباشد که در آن از ماشین ، موتور و هواپیما و سایر وسیله های موتوری خبری نیست. بلکه شما باید کنترل یک گلایدر را در دست بگیرید و مراحل بازی را با موفقیت به پایانئ برسانید بازی دارای گیم پلی و گرافیک عالی و روانی می باشد. بازی دارای سه نوع گیم پلی جذاب ، تغییر شرایط آب و هوایی ، ضبط و پخش بازی با استفاده از چندین دوربین و .. میباشد. این بازی قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.

 

آموزش نصب بازی همراه با دیتا :

پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.nuoxygen.racingglider را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

 

 

دانلود فایل دانلود بازی Racing Glider - حجم 5 مگابایت

دانلود فایل دانلود دیتای بازی Racing Glider - حجم 181 مگابایت

 

پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 25 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی با گرافیک بسیار بالا خون و افتخار قهرمان برای آندروید BLOOD & GLORY LEGEND 2.02

BLOOD & GLORY نام بازی با گرافیک خارق العاده و بسیار جذابی میباشد که از ساخته های کمپانی معروف بازی سازی Glu Mobile میباشد. در این نسخه از بازی گلادیاتورها جایشان را با هیولاهای ترسناک و غول پیکری عوض کرده اند و دشمنان جدید نیز به بازی افزوده شده است. بازی با موتور گرافیک جدید آپدیت شده است که کیفیت واقعی HD را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی روی گوشی و تبلت ها با پردازنده تک هسته ای ممکن است دارای گیر باشد اما روی گوشی های دو هسته ای و بالاتر بدون هیچ مشکلی قابلیت بازی کردن را دارد. BLOOD & GLORY قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 300 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع
rezakhaksar بازدید : 107 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

 

 

password بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید لینک دانلود – ۵۱ مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 25 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جایزه طراحی Apple Design Award در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی نزدیک به ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجرا است.

 

badland 1.5 بازی محبوب BADLAND 1.5   آیفون و آیپد

 

 

password بازی محبوب BADLAND 1.5   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب BADLAND 1.5   آیفون و آیپد لینک دانلود – 115 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 21 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. شما می‌توانید هلیکوپترها و جت‌های مدرن را انتخاب کنید و با سلاح‌های نصب شده بر روی آن‌ها اهداف مورد نظر را نابود کنید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

chaos tournament hd android بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید

 

 

password بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

download بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید  لینک دانلود دیتا – ۱۱۸ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 19 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie gunship android بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید

 

 

password بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید لینک دانلود – 44 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 19 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

 

 

password بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید لینک دانلود – 11 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 33 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز پارک کامیون برای تبلت و گوشی آندروید Trucker Parking Simulator

Trucker Parking Simulator یکی از بازی های پرطرفدار آندروید است که شما در این بازی وظیفه پارک کامیون ها را البته با بار سنگین روی انها بر عهده دارید البته در جریان پارک حتما باید مواظب باشید به لبه ها ، دیوار و ... برخورد نکنید زیرا برای شما امتیاز منفی به دنبال خواهد داشت. این بازی دارای گرافیک عالی و گیم پلی بسیار خوبی می باشد و قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر را داراست.

 



دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 31 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع: منبع

rezakhaksar بازدید : 27 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

 

 

 

password بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۵ مگابایت | لینک کمکی

download بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید لینک دانلود دیتا – ۱۰۸۴ مگابایت | لینک کمکی

 

جهت اجرای بازی ابتدا فایل APK را نصب کنید. سپس فولدر "com.ea.game.fifa14_row" را به مسیر "sdcard/Android/obb" انتقال دهید. حالا بازی را اجرا کنید (باید به اینترنت وصل باشید). برای باز کردن همه‌ی امکانات در بازی به قسمت Unlock All > Check for existing purchase بروید.

 

rezakhaksar بازدید : 19 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

gangster granny android بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید

 

 

password بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۲ مگابایت | لینک کمکی

download بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید  لینک دانلود دیتا – ۱۴۶ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

password بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۲۰ مگابایت | لینک کمکی

download بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید  لینک دانلود دیتا – ۸۷۴ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 20 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

 

 

password بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید لینک دانلود – 32 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 27 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Sticky Linky یک بازی فکری در سبک پازل است که در آن باید بین مهره‌های موجود با ایجاد اتصال‌های شبکه‌ای، ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید مهره‌های یک‌رنگ را در کنار یک دیگر قرار دهید تا امتیاز بیشتری به‌دست آورید. نهایتاً‌ با اتصال مهره‌ها به یکگدیر یک سازه‌ی عظیم در اختیار خواهید داشت. در هر مرحله یک هدف برای شما تعیین می‌شود که باید با انجام دادن آن، مرحله را پشت سر بگذارید. این بازی دارای ۱۲۶ مرحله است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

sticky linky android بازی فکری و سرگرم کننده Sticky Linky 1.0   اندروید

 

 

password بازی فکری و سرگرم کننده Sticky Linky 1.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی فکری و سرگرم کننده Sticky Linky 1.0   اندروید لینک دانلود – 15 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 31 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی Banzai Surfer شما باید با اسکی بر روی آب و فرار از دست کوسه‌ها، به آنچه در عمق دریا مخفی شده است دست پیدا کنید. در این بازی می‌توانید با کمک موج‌ها و یا با سوار شدن بر روی دلفین‌ها به حرکت خود ادامه دهید… بازی تا جایی که شما غرق نشوید و مشکلی برایتان به‌وجود نیاید ادامه پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

banzai surfer android بازی سرگرم کننده Banzai Surfer 1.1.1   اندروید

 

 

password بازی سرگرم کننده Banzai Surfer 1.1.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده Banzai Surfer 1.1.1   اندروید لینک دانلود – 42 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 25 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود را برای مبارزه با غول‌ها آماده کنید. البته بهتر است اول از همه برای خودتان خانه‌ای دست و پا کنید که البته شکل و شمایل آن کاملاً بسته به سلیقه‌ی خودتان دارد! این بازی شباهت‌های زیادی به بازی Minecraft دارد و توانسته در iOS نیز محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.

 

terraria بازی جذاب و سرگرم کننده Terraria 1.0   آیفون و آیپد

 

 

password بازی جذاب و سرگرم کننده Terraria 1.0   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب و سرگرم کننده Terraria 1.0   آیفون و آیپد لینک دانلود – 33 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 20 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به فوتبال امریکایی هستید پس باید با بازی Madden NFL که بر روی کنسول‌ها و کامپیوتر شهرت زیادی دارد آشنایی داشته باشید. نسخه‌ی iOS این بازی نیز با همان جذابیت‌ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر شده است که مثل همیشه تیم‌ها و بازیکنان در بازی به‌صورت کامل و صحیح قرار دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

madden nfl 25 بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS   آیفون و آیپد

 

 

password بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS   آیفون و آیپد لینک دانلود – 664 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 28 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

باز هم یک بازی اتومبیل‌رانی با کیفیت بالا اینبار از ۲K Sports برای iOS منتشر شد. این بازی که دارای ماشین‌های لایسنس شده و همچنین مکان‌های واقعی است، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای خود کند. شما با انجام دادن مراحل ستاره و سکه دریافت می‌کنید که با کمک آن‌ها می‌تواند ماشین‌های جدید بخرید یا ماشین‌هایتان را آپگرید کنید. جدای از گرافیک بسیار بالا و ماشین‌های واقعی، بازی قابلیت چندنفره نیز دارد که می‌توانید با کمک آن با دوستان خود و دیگران به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

2k drive بازی اتومبیل رانی 2K Drive 1.5   آیفون و‌ آیپد

 

 

password بازی اتومبیل رانی 2K Drive 1.5   آیفون و‌ آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی اتومبیل رانی 2K Drive 1.5   آیفون و‌ آیپد لینک دانلود – 534 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 26 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

call of duty strike team بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد

 

 

password بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد لینک دانلود قسمت اول – 1000 مگابایت | لینک کمکی

download بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد  لینک دانلود قسمت دوم – 233 مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 22 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

 

 

password بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

rezakhaksar بازدید : 26 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود را برای مبارزه با غول‌ها آماده کنید. البته بهتر است اول از همه برای خودتان خانه‌ای دست و پا کنید که البته شکل و شمایل آن کاملاً بسته به سلیقه‌ی خودتان دارد! این بازی شباهت‌های زیادی به بازی Minecraft دارد و توانسته در موبایل نیز محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

terraria android دانلود بازی Terraria 1.0   اندروید

 

 

password دانلود بازی Terraria 1.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Terraria 1.0   اندروید لینک دانلود – 35 مگابایت | لینک کمکی

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 384
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 939
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 9,833
  • بازدید کلی : 741,951
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی