loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 76 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .

 

SQL Server 2008 Essential Training آموزش کار با سرور اس کیو ال 2008   SQL Server 2008 Essential Training

rezakhaksar بازدید : 29 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گاهی اوقات شما بهترین انتخاب های خود را انجام می دهید ولی بازهم تصاویر شما خسته کننده هستند ، در این جا است که می توانید با استفاده از آموزش های حرفه ای فتوشاپ ، عکس های خود را دگرگون کنید . با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا بتوانید افکت های حرفه ای و بسیار زیبایی را برروی تصاویر خود اجرا کنید . توانایی فتوشاپ در ویرایش و خلق تصاویر باورنکردنی وصف ناپذیر است که گوشه ای از آن را در این فیلم ها یاد خواهید گرفت . تمام فایل های سورس و لازم در این مجموعه ی آموزشی گنجانده شده اند تا بهترین نتایج را بدست آورید .

 

Pro Photoshop Tutorial آموزش ایجاد افکت حرفه ای در فتوشاپ Pro Photoshop Tutorial: The Outlaws

rezakhaksar بازدید : 17 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

 

Basic First Aid Training دانلود آموزش کمک های اولیه Basic First Aid Training

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 23 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Tanida Demo Builder نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

 

Tanida Demo Builder ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4

 

 

rezakhaksar بازدید : 192 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

All Goals World Cup 2010 (2011) HDTV Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

All Goals World Cup 2010 دانلود تمامی گل های زده شده در جام جهانی 2010   All Goals World Cup 2010

 

نام کلیپ : All Goals World Cup 2010

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

حجم : ۱۴۷۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

توضیحات : در این کلیپ تمامی ۱۴۵ گل زده شده در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی را مشاهده میکنید . این کلیپ زیبا ، جذاب و خاطره انگیز را میتوانید از دانلودها دریافت نمایید …

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 19 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Formula 1 2013 Season Highlights (2013) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Formula 1 2013 Season Highlights دانلود کلیپ ورزشی مسابقات فرمول 1 Formula 1 2013 Season Highlights

 

نام کلیپ : Formula 1 2013 Season Highlights

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم : ۱۶۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : فرمول یک (در زبان انگلیسی: Formula One) که به اختصار «F1» نوشته می‌شود، همچنین به «مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ» نیز مشهور است. فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA)، سازمان‌دهی ورزش‌های اتومبیل‌رانی و مسابقات اتومبیل‌رانی را برعهده دارد. در این کلیپ لحظاتی زیبا از این مسابقات را در فصل ۲۰۱۳ میبینیم …

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 132 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

Mike Donavanik یکی از شناخته ترین مربی های کاهش وزن و تناسب اندام است . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای برای سوزاندن سریع چربی های اضافی خود هستید ، این فیلم های آموزشی می توانند کمک شایانی به شما کنند . Extreme Burn یک برنامه ۶ هفته ای متشکل از ۳ برنامه مختلف است که به طور قابل توجهی باعث تغییر شکل ظاهری بدن شما می شود . هر تمرین با حرکات ترکیبی دنبال می شوند که نتیجه ی نهایی آن ها آب شدن چربی های اضافه و تبدیل آن ها به عضله های بدون چربی است . برنامه اول ۴۰ دقیقه زمان دارد که بر روی سوزاندن چربی ، سوختن کالری ، افزایش ضربان قلب و تمرین های اصلی تمرکز دارد . برنامه ی ۲ و ۳ شامل ۸۰ دقیقه حرکات ورزشی برای تبدیل چربی های سوخته شده به ماهیچه و تولید انرژی می باشد .

 

Total Body Interval فیلم تمرینات ورزشی برای کاهش وزن Extreme Burn Total Body Interval

 

 

caution فیلم تمرینات ورزشی برای کاهش وزن Extreme Burn Total Body Interval توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 8 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

در این درس های آموزشی به شما مراحل روتوش چهره در ۷ فصل و در قالب ۲۲ ویدئو آموزش داده می شوند . با فراگرفتن این آموزش ها خواهید توانست تا خطهای چین و چروک ، جوش ها ، گودی و سیاهی دور چشم ، لب و گونه ها ، صاف کردن پوست و … را برروی عکس های خود ویرایش نمایید . داشتن نرم افزار فتوشاپ برای تمرین عملی این درس ها الزامی می باشد .

 

Beauty Retouching آموزش روتوش چهره با فتوشاپ Photoshop: Beauty Retouching

 

 

caution آموزش روتوش چهره با فتوشاپ Photoshop: Beauty Retouching توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

rezakhaksar بازدید : 9 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

با Scott Robertson همراه شوید تا تکنیک های اساسی طراحی و کشیدن نقاشی یک اتومبیل را یاد بگیرید . او ابتدا با نشان دادن برخی از آثار قدیمی خود روش ها و استراتژی های این کار را برای شما توضیح می دهد و سپس شما را با چگونگی ایجاد یک نمای چشم انداز و مناسب برای طراحی آشنا می کند . پس از طی کردن مراحل ابتدایی او به صورت عملی به شما نحوه ی کشیدن ۳ اتومبیل در نماهای مختلف را آموزش می دهد . برای درک بهتر این آموزش ها ، داشتن مهارت های اولیه نقاشی و طراحی ضروری می باشد .

 

How to Draw Cars آموزش طراحی ماشین با مداد How to Draw Cars

 

 

caution آموزش طراحی ماشین با مداد How to Draw Cars توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 636
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 9,530
  • بازدید کلی : 741,648
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی