loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 111 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

نظر گرفتن ویژگی های دقیق دوربین عکاسی شما(بدنه دوربین و لنز) ،به صورت خودکار افزایش می دهد. این نرم افزار برای افراد مبتدی و حرفه ای و کسانی که می خواهند بهترین کیفیت عکس را داشته باشند طراحی شده است. روند افزایش کیفیت عکس روی هر دو فرمت jpg و raw به خوبی در این نرم افزار انجام می شود. DxO Optics Pro هر نوع مشکلی که روی کیفیت عکس شما تاثیر گذار باشد را به راحتی برطرف کرده و شما می توانید از قابلیت های پردازش تصویر برای افزایش کیفیت عکس به صورت خودکار استفاده کنید یا اگر ترجیح می دهید می توانید به صورت دستی تنظیمات پردازش را برای هر عکس مشخصی کنید تا نرم افزار بنا بر نیاز شما تغییرات را روی عکس اعمال کند. یکی از ویژگی های نرم افزار DxO Optics Pro Elite ، تصحیح کارایی لنز می باشد: DxO Optics به صورت خودکار تمامی مشکلات عکس شما مانند مشکلات نوری ، اعوجاج یا ناهنجاری های رنگی را با دانستن اطلاعات دقیق تجهیزات دوربین عکاسی شما برطرف می کند. آیا وضوح ( شارپنس ) لنز دوربین شما کم است؟ شما توسط نرم افزار DxO Optics Pro Elite می توانید بدون توجه به کیفیت لنز دوربین ، جزئیات عکس را بهینه سازی کنید.

DxO Optics Pro افزایش حرفه ای کیفیت تصاویر دوربین با DxO Optics Pro 8.5.0 Build 437

rezakhaksar بازدید : 66 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

VSO Media Player نرم افزار پلیر صوتی و تصویری و ویدیویی رایگان ولی قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را بدون نیاز به نصب کدک های ثانویه دارا است. این نرم افزار رایگان و سبک میتواند ویدیوهای کاربر را بالاترین کیفیت ممکن و کیفیت HD به نمایش بگذارد. فرمت های ویدیویی نظیر .avi .divx .mpg .mkv .wmv .mov .xvid .m2ts .mts .ISO (DVD + AVCHD) .rm, .rmvb (Real video) نشان دهنده قابلیت بالای این نرم افزار در پخش فرمت های ویدیویی می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های بلو-ری را نیز نمایش دهد. پشتیبانی از فرمت های زیرنویس srt و idx/sub نیز باعث می شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی فیلم ها را با زیرنویس فارسی تماشا نمایند. پشتیبانی از فرمت های صوتی .ac3 .dts .mp3 .wav .wma و مخصوصاً فرمت با کیفیت FLAC نیز نمایان گر قدرت این نرم افزار در پخش فرمت های صوتی می باشد. به طور کل این نرم افزار پلیر رایگان میتواند مورد استفاده کاربران برای پخش فرمت های مالتی مدیا قرار گیرد.

 

VSO Media Player پخش و نمایش صوت و ویدیو VSO Media Player 1.3.7.467

 

 

 

 

 

password پخش و نمایش صوت و ویدیو VSO Media Player 1.3.7.467رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش و نمایش صوت و ویدیو VSO Media Player 1.3.7.467 لینک دانلود – 19.3 مگابایت لینک کمکی

 

 

rezakhaksar بازدید : 20 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 

 

password رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد لینک دانلود – 31 مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 163 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

 

 

 

 

password بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61 لینک دانلود – 11.9 مگابایت لینک کمکی

 

 

rezakhaksar بازدید : 22 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)
 

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی Downloadha ، مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Landscapes Wallpepers  مجموعه 65 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Wallpapers

 

rezakhaksar بازدید : 26 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

بازیگر نقش اول مرد پل واکر درگذشت

پل واکر ، ستاره هالیوود در سانحه رانندگی کشته شدپل واکر ، ستاره هالیوود در سانحه رانندگی کشته شد

پل واکر بازیگر آمریکایی که در فیلم های اکشن " سریع و خشمگین " به عنوان یک ستاره مشهور شده بود ، در یک سانحه رانندگی در شمال لس آنجلس در سن ۴۰ سالگی کشته شد . در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک آقای واکر منتشر شده آمده است که او در ماشین یکی از دوستانش بود که این تصادف روی داد . او قرار بود در یک مراسم خیریه شرکت کند . دوست او نیز در این حادثه کشته شد . پلیس لس آنجلس گفته که مامورانی که در صحنه تصادف حاضر شدند ، با پورشه قرمزی که در آتش می سوخت مواجه شدند .

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

mamad بازدید : 36 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

يک مادر اهل فلوريدا به خاطر اقدام به کتک زدن خفه کردن پسري که در فيس بوک دخترش را اذيت ميکرد دستگير شد.به گزارش پارس ناز او سعي داشت در وسط فروشگاه در حاليکه دخترش شاهد صحنه بود با دستانش پسري که او را اذيت ميکرد خفه کند.

او در مصاحبه اش گفته است: به او گفتم از حرف زدن در مورد دخترم در فيس بوک دست بردارد و گرنه او را ميکشم و زمانيکه ديدم او چنين قصدي ندارد حرفم را عملي کردم. پيسبي تلا 46 ساله و دخترش مک کنا 13 ساله در حال خريد در مرکز خريد سن پطرزبورگ بودند که ناگهان با پسري که باعث اذيت و آزار دخترها در فيس بوک بود ربرو شدند و اين اتفاق همانجا رفم خورد.
 

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 11,006
  • بازدید کلی : 743,124
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی