loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 56 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)

 

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.
مراسم افتتاحیه جام جهانی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت محلی در شهرهای  کورینتیانس آرنا و سائوپائولو، برگزار شد که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

 

FIFA.World.Cup.2014.Opening.Ceremony.720p.HDTV.x264-2HD

 

|نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa-REPACK به پست اضافه شد|

 

 

 

Eftetahie دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014   FIFA World Cup Opening Ceremony 2014

rezakhaksar بازدید : 54 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

PBS Frontline – United States of Secrets HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

United States of Secrets cover دانلود مستند ایالات متحده ی اسرار   United States of Secrets 2014

 

نام مستند: United States of Secrets – ایالات متحده ی اسرار

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲/۱۱۶ دقیقه

حجم: ۸۳۸/۱۴۶۷ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

rezakhaksar بازدید : 84 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC

rezakhaksar بازدید : 54 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

Antisquad PC-HI2U

 

Antisquad pc cover دانلود بازی Antisquad برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 49 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی روایتی درباره ی عموی من، یک بازی اول شخص ماجرایی به دور از خشونت می باشد که بر اساس Unreal Engine ساخته شده است. داستان بازی درباره ی پسری است که به دنبال عموی گمشده ی خود می گردد و با دنیایی مواجه می شود که حتی تصور وجود آن را نداشته است. حرکات در دنیای این بازی بخشی حیاتی از هسته ی گیم پلی آن می باشد که با تمرکز بر مسیرهایی که می گذرید همراه با یک گیره ی مکانیکی همراه شما که باعث می شود به گیمر یک حس قوی از سرعت و آزادی را بدهد می باشد. در دنیایی جدید قدم بگذارید که دارای شیوه ای هنری منحصر به فرد خود می باشد و یک داستان اسرارآمیز در پشت سر شما و بدون آن که به آن متوجه شوید اتفاق می افتد.

A Story About My Uncle PC-RELOADED

 

A Story About My Uncle pc cover دانلود بازی A Story About My Uncle برای PC

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

Monochroma pc cover دانلود بازی Monochroma برای PC

rezakhaksar بازدید : 38 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، Zepto Lab نسخه‌ی جدید بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Cut the Rope Time Travel HD v1.3.2 بازی سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.2 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

password نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

 

rezakhaksar بازدید : 43 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

تعداد صفحات : 120

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 772
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 9,666
  • بازدید کلی : 741,784
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی