loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 76 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .

 

SQL Server 2008 Essential Training آموزش کار با سرور اس کیو ال 2008   SQL Server 2008 Essential Training

rezakhaksar بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe.Reader.Cover نرم افزار قدرتمند مشاهده فایل های پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.6

 

rezakhaksar بازدید : 36 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

 

NG – Wild: Caribbeans Deadly Underworld (2014) HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

به همراه دانلود در ۲ کیفیت HDTV 480p و ۷۲۰p

 

Deadly Underworld دانلود مستند Wild: Caribbeans Deadly Underworld 2014

نام مستند : Caribbeans Deadly Underworld

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p/720p HDTV

زبان : انگلیسی

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

شما در این بازی در نقش آتش نشانی هستید که کنترل گروهی از آتش نشان را بر عهده دارید. آتش سوری های خانمان سوز، تصادفات و رخدادهای اورژانس را در مقیاسی بزرگ در Firefighters 2014 تجربه خواهید کرد. شما در مرکز آتش نشانی در مرکز خود منتظر می مانید و با گزارش از حوادث مانند آتش سوزی ها، تصادفات بزرگ بزرگ راه ها ، آتش سوزی در شهر و حومه شهر ، نیروهای خود را به آن مکان ها اعزام می کنید، تا بتوانند به مردم کمک نمایند. این بازی یک شبیه ساز خیلی نزدیک به واقعیت است، به طوری که وقتی شما بوسیله مرکز به عملیات نجاتی فرستاده میشوید، خیابان های پر ترافیک ، ازدحام مردم و … همه می توانند در سر موقع رسیدن شما به محل صانحه تاثیر بگذارند. شما هر چقدر به ماموریت های بیشتری فرستاده شوید مهارت ها و امتیاز بیشتری را کسب می کنید.

Firefighters 2014 PC-CODEX

 

Firefighters 2014 pc cover دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ یار دهخدا همان فرهنگ لغت دهخدا است که کاملترین واژه نامه پارسی میباشد. فرهنگ دهخدا مشتمل بر ۳۴۰,۰۰۰ واژه است. نرم افزار فرهنگ یار دهخدا نخستین نرم افزار کامل این واژه نامه میباشد که جدا از موسسه دهخدا است و نمونه ی مشابه آن در اینترنت یافت نمیشود. در این نرم افزار از انواع متدهای فشرده سازی دیتابیس استفاده شده تا کمترین حجم ممکن فراهم بیاید همچنین نرم افزار فرهنگ یار دهخدا از الگوریتم پیشرفته ای جهت جستجوی متناسب و علی الخصوص پرسرعت بهره میبرد.

 

dehkhoda دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PS3-DUPLEX

Watch Dogs DLC Unlocker PS3-DUPLEX

 

Watch Dogs ps3 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای PS3

تعداد صفحات : 120

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 854
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 9,748
  • بازدید کلی : 741,866
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی