loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 45 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع  مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs XBOX360-COMPLEX

|به همراه ۲کاور اوریجینال بازی|

 

Watch Dogs xbox360 cover small دانلود بازی Watch Dogs برای XBOX360

rezakhaksar بازدید : 42 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

تما تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بنا بر دلایل مختلفی ویندوزتان به طور خودکار به شما پیغام your windows is not genuine بدهد، بدیت ترتیب صفحه نمایش سیاه شده و سرعت کامپیوتر کاهش پیدا می کند و از شما درخواست می شود که ویندوز را به صورت اورجینال خریداری کنید، این موارد قطعا موضوع یست دردسرساز و شاید تا این زمان فکر می کردید تنها راه حل آن عوض کردن ویندوز بوده است ولی چنین نیست با نرم افزار RemoveWAT تنها در عرض چندین ثانیه ویندوز خود را کرک کنید و دیگر هرگز با این ارور مواجه نشوید، کار شما بسیار راحت است، پس از دانلود و اکسترکت برنامه را باز کرده و بر روی Restore Wat کلیک کنید، سپس منتظر باشید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از آن کامپیوتر را ریستارت کنید و به همین راحتی ویندوز کاملا کرک خواهد شد.

RemoveWAT.Cover کرک سريع و آسان ويندوز با نرم افزار RemoveWAT 2.2.6

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 43 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Q.U.B.E از گروه بازی های جذاب و معماگونه ای است که در محیطی منحصر به فرد و انتزاعی به وقوع می پیوندد. تمام ساختار محیط از مکعب های سفید رنگ تشکیل شده است و در این میان بعضاً مکعب های رنگی دیگری نیز وجود دارند که بازیکن با در اختیار داشتن دستکش هایی که با یک تکنولوژی پیش رفته ساخته شده اند می تواند آن ها را جابه جا کند و در واقع مانند دستان یک جادوگر تغییراتی را در چیدمان مکعب های محیط ایجاد کند و این محیط مرموز را به محیطی انعاف پذیر تبدیل کند. در بازی فکری Q.U.B.E که مخفف Quick Understanding of Block Extrusion می باشد بازیکن باید از تخیل خود نیز استفاده کند و بر اساس قوه تخیل و آزمایش اطراف برای پیشروی به کشف محیط این دنیای عجیب بپردازد. از همان ابتدای بازی شما آنچنان ذهنتان درگیر فیزیک فوق االعاده بازی خواهد شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد..

Q.U.B.E Directors Cut PC-CODEX

 

Q.U.B.E Directors Cut pc cover دانلود بازی Q.U.B.E Directors Cut برای PC

 

rezakhaksar بازدید : 39 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

عنوان یک بازی ماجراجویی و برحسب اتفاق است که توسط Icarus Games طراحی شده و استادیو Phoenix Online آنرا منتشر کرده است. از زیرخاک در اوردن رمز و راز از یک تمدن فراموش شده و نجات نامزد خود، همه جزئی از ماجراحویی های جو است. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید. این برنامه شامل بیش از ۱۲۰ صحنه های غنی، دقیق و متحرک، فراموش نشدنی همراه جلوه های صوتی است که یک ماجراجویی در حالت point-and-click را برای شما رقم میزند.

Lost Civilization PC-DEFA

 

Lost Civilization pc cover دانلود بازی Lost Civilization برای PC

rezakhaksar بازدید : 37 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

Acronis Disk Director Home 11.0.2343 Final نام بهترین و کام

ل ترین نرم افزار مدیریت هارد دیسک می باشد. این نرم افزار ویژگی های بسیاری مانند، پارتیشن بندی درایو ها، افزایش و کاهش ظرفیت درایو، بازیابی پارتیشن های حذف شده و … را دارد. این روزه نرم افزار های زیادی در رابطه با مدیریت هارد دیسک ساخته شده ولی از آنجایی که اکثر آنها درست کار نمی کنند و دچار اختلال در هارد می شوند این نرم افزار بهترین و مطمئن ترین گزینه شما خواهد بود.

 

Acronis.Disk.Director.11.Home.Cover بهينه سازي هارد ديسک با نرم افزار Acronis Disk Director Home 11.0.2343 Final

 

 

 

rezakhaksar بازدید : 41 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

TuneIn%20Radio%20Pro رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro v12.1 – اندروید

 

rezakhaksar بازدید : 212 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.10 Beta 4 DC

تعداد صفحات : 120

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 9,693
  • بازدید کلی : 741,811
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی