loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 40 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC منتشر شد. این بازی دارای سبک اکشن و نقش آفرینی است و توسط استدیوی بازیسازی NeocoreGames تولید و طراحی شده است. ورژن قبلی بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود که طرفداران بسیاری به خود جذب کرد. داستان نسخه اول بازی در مورد یک شکارچی به نام Abraham Van Helsing بود، او به علت در خطر بودن شهر Borgova ، مصمم میشود با Lady Katarina که روح است به آنجا برود و آن شهر را نجات دهد. Lady Katarina یک روح بود که پدر آبراهام یعنی Helsing در آخرین سفر خود به شهر بورگوا او را آزاد کرده بود و در عوض کاترینا وظیفه حفاظت از خانواده Helsing را بر عهده گرفته بود. نسخه دوم بازی که ادامه نسخه اول است را دو کاراکتر نسخه شماره یک بازی یعنی آبراهام وان هلسینگ و لیدی کاترینا بازی می کنند و الان این دو نفر باید در ادامه تلاش برای رهای شهر بروگوا با انواع خون آشام ها ، گرگ نماها ، ارواح ، شیاطین خبیثه و … بجنگند. بخش Story Mode بازی دارای ۳ عنوان مختلف است ، که گیمر بین آن ها به گردش می پردازد و در مراحل سخت بازی با انواع دشمنان قوی دست و پنجه نرم می کند. هر چقدر توانایی شما بیشتر شود بازی Level UP میشود و می توانید به نیروهای بیشتری دست پیدا کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing II PC-CODEX

 

The Incredible Adventures of Van Helsing II pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing II برای PC

rezakhaksar بازدید : 24 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

بار دیگر شما در این بازی قرار است به یک جزیره دور افتاده فرا خوانده شوید ، این بازی که یکی از محبوب ترین IP ها بوده و مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته قصد دارد در نسخه جدید چالش های جدیدی را برای گیمرها فراهم آورد که از جمله می توان به مکانیزم پیشرفته تجارت ، بهبود بسیار عالی تحقیقات علمی  و برای اولین بار انجام بازی به صورت گروهی تا ۴ نفر اشاره داشت. روند و داستان بازی Tropico 5 به این صورت است که در ابتدا شما کار خود را زمانی که استعمارگری متداول بوده شروع میکنید و همینطور به پیش میروید ، در جنگ های جهانی پیروز میشوید و سپس در جنگ سرد به عنوان یک دیکتاتور کشور خود را قدرت میبخشید و گسترش میدهید و بعد از آن اداره کشور خود را در قرن ۲۱ و بعد از آن هم به عهده خواهید داشت. مکانیک پیشرفته بازی, فن آوری و تحقیقات و اضافه شدن بخش مولتی پلیر قسمتی از تغییرات به وجود آمده در این نسخه است. شما در این بازی به عنوان رئیس جمهور باید به عملیات ساخت و ساز دست بزنید و همه افراد خانوده تان که در جزیره زندگی می کنند، به پست های مهم مانند مدیر، یک حاکم و یا سفیر به شما کمک کنند. شما بروی این افراد سرمایه گذاری نمایید و به محض باز شدن صفات این افراد به یک منبع تولید ثروت برای شما تبدیل میشوند.

Tropico 5 PC-CODEX

 

Tropico 5 pc cover دانلود بازی Tropico 5 برای PC

rezakhaksar بازدید : 27 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 به جهان ثروتمند و غنی وارهمر خوش آمدید درست جایی که ۳ تیرانداز ماهر در آن قرار دارند . شما باید یکی از آنها را , با توجه به توانایی های منحصر یه فردی که دارند انتخاب کرده و خود را برای ماموریتی حساس آماده کنید . برای حمله به ارکهای غول پیکر اعزام خواهید شد . زمین بازی و سلاح های خود را انتخاب کنید و خود را برای نبردی سخت در برابر Orks و  Tyranids آماده کنید . در تیم های ۲ نفره نیز می توانید به بازی بپردازید و در زمان یورش به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . بازی دارای ۴ کلاس مختلف است و این اجاازه به شما داده می شود تا از میان چهار کلاس منحصر به فرد , یکی را انتخاب کنید . هر بازیکنی زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آزاد خواهد شد .  گرافیک و نورپردازی بازی فوق العاده بوده و انیمیشن های خاصی که در آن به کار رفته است , باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. در بازی Warhammer 40000 Kill Team شما در تیم های ۲ نفره نیز قادر به انجام بازی هستنید و در زمان حمله دشمن به شما این امکان در بازی وجود دارد تا از سایر تیم ها درخواست کمک کنید . Kill Team دارای ۴ کلاس مختلف است که به شما این امکان را میدهد تا  از میان چهار کلاس منحصر به فرد یکی را انتخاب کنید و هر بازیکنی که زودتر دشمنان را نابود کند در مراحل بعدی سلاح های مرگباری برای او آنلاک خواهد شد.

Warhammer 40000 Kill Team PC-FLT

 

Warhammer 40000 Kill Team pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Kill Team برای PC

rezakhaksar بازدید : 25 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

هیجانی و گیرا دارد که در طول بازی کم‌کم فاش می‌شود. چیز زیادی از داستان در دست نیست اما طبق گفته‌های سودا ۵۱، عشق، از خود گذشتگی، فساد و قتل محورها و مفاهیم اصلی داستان را تشکیل می‌دهند.

Killer is Dead PC-CODEX

 

Killer is Dead pc cover small دانلود بازی Killer is Dead برای PC

rezakhaksar بازدید : 25 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

عنوانی موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست با کیفیتی بالا و دیدنی ، طرفداران زیادی را برای خود جمع کند . هم اکنون نسخه ی دوبله فارسی این بازی زیبا را برای شما آماده کرده ایم که با نصب آن می توانید بهتر با داستان بازی ارتباط برقرار کنید . این بازی نسخه دوم و به نوعی سومین ویرایش بازی استثنائی و بی نظیر بازی اکشن اول شخص شلیک کننده ” کرایسیس” با گرافیک فوق العاده و باورنکردنی ساخته استودیوی Crytek می باشد که تاریخ انتشار نسخه رسمی آن ۲۲ مارس ۲۰۱۱ توسط کمپانی EA Games اعلام شده است. وقایع بازی سه سال بعد از پایان اتفاقات نسخه‌ی اول و در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، بخش عمده‌ی جهان، از جمله شهرهای مهم توکیو، لندن و ریودوژانیرو توسط بیگانگان فضایی تقریباً ویران و متروکه شده و سایه شوم مرگ بر زمین افکنده شده است. نیویورک نیز به محاصره‌ی بیگانگان درآمده و در این شرایط بایستی با آنها مقابله کرد. Crysis 2 برای اولین بار در سری خود دارای سیستم کاورگیری می‌باشد، سیستم کاور این بازی همانند Killzone 2 خواهد بود، یعنی نمای دوربین به هنگام کاور برخلاف عناوینی مثل Rainbow Six: Vegas تغییر نخواهد کرد و به همان شکل اول شخص خواهد بود.

 

Crysis 2 -BlackBox + Farsi Patch

نسخه ی دوبله فارسی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی

 

Crysis 2 Farsi دانلود دوبله فارسی بازی کرایسیس 2   Crysis 2

sepand_n بازدید : 12 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

ثبت شرکت سپند

ثبت شرکت و برند

ثبت اختراعات

رتبه بندی شرکتهای پیمانکار و مشاور

اخذ کارت بازرگانی

اخذ ایزو

اخذ کد اقتصادی و اظهارنامه مالیاتی

88866122

88843955

پیامک شرکت :5000292995

rezakhaksar بازدید : 29 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

rezakhaksar بازدید : 56 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

rezakhaksar بازدید : 33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نشان دهید که برترین شمشیر زن دنیا در بازی سمفونی شمشیر هستید! با دارا بودن قابلیت ضربات-پشت-هم و سیستم نبرد شمشیری عمقی شما می توانید قابلیت های خود را به نمایش بگذارید. در بخش نبردهای ۲به۲ شما می توانید تکنیک های سایر شمشیر زن ها را بررسی کنید و یا در بخش FFA عضو شوید. شخصیتی که انتخاب کرده اید را با استفاده از تکنیک های شمشیرزنی رشد دهید تا روش و رویکرد خود در نبردهای تن به تن را به شیوه ی منحصر به فرد خود بتوانید تغییر دهید.

Blade Symphony PC-REVOLT

 

Blade Symphony pc cover دانلود بازی Blade Symphony برای PC

rezakhaksar بازدید : 33 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.2 GHz or AMD equivalent (dual core)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 2000 or dedicated graphics card with 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

 

تعداد صفحات : 120

درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 1,311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,084
  • بازدید ماه : 3,510
  • بازدید سال : 12,599
  • بازدید کلی : 744,717
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی