loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 27 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بوسه ام را می گذارم پشت در/قهرکردی , قهرکردم , سر به سر
تو بیا , در را تماما باز کن/هر چه میخواهی برایم ناز كن
من غرورم را شکستم , داشتی ؟/آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

 

 


__________________________________________________


قهر مكن اي فرشته روي دلارا/ناز مكن اي بنفشه موي فريبا
طعنه و دشنام تلخ اينهمه شيرين/چهره پر از خشم و قهر اينهمه زيبا
ناز تورا ميكشم به ديده منت/سر به رهت مينهم به عجز و تمنا

 

 

_________________________________________________

چی میشد تو  هم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رو لبام خنده می كاشتی نازنین
حالا كه قهری باهام ولی بدون دوستت دارم/طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

 

 


______________________________________________________


به خاطر یافتن مقصر,      
زندگی ات را تلخ و سیاه نكن.
بگذار آن چه در پایان یك عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی كن تا دنیا با من آشتی كند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 922
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,314
  • بازدید ماه : 2,740
  • بازدید سال : 11,829
  • بازدید کلی : 743,947
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی