loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
h.far بازدید : 24 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سلام به خدای مهربون
الله

سلام خدا جونم خوبی یادته پارسال همین موقع ها بود که اینجا بودم دیگه هم وقت نکردم بیام

یادش بخیر چه دورانی داشتم اینجا واسه خودم

چه خبرا خدا میبینی توی این یه سالی که گذشت چقدر گناه کردم

دیگه حسابی چوب خطم پر شده ها از بس گناه کردم

سال ۹۱ هم رسید نمیدونم باس چیکار کنم

یعنی میشه

نمیدونم

خدایا مددی کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 1,311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 3,392
  • بازدید سال : 12,481
  • بازدید کلی : 744,599
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی