loading...
سرگرمی و تفریحی
مطالب جالب بیاتوایرونی
rezakhaksar بازدید : 24 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)
 


 

اگـــه آشغـــالی حداقـــل قابـــل بـــازیافت بـــاش...!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


اشتباهم اين بود :
که با ديدن اولين " دل " حکم کردم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


شاید اگر انسانیّــــــــــــت هم مارک دار بـــــــــــــود
خیلی از آدم ها به تن می کردند …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


مشکل اینجاست که ما از هر کرمی انتظار پروانه شدن داریم ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


از هر چه میترسیدم سرم آمد ...
کاش تو هم ترسناک بودی ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


رفتم نيم متر ضربه گير پيدا کردم که وقتي نيستي دلم نگيره

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


محـــکم تر از آنم که براي تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برايت بــه زميـــن بکوبــم

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


تو تقویم یه روزهایی هم هستند که روز نیستند. شبن.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بزرگترین سایت تفریحی سرگرمی ایرونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1193
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 1,311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,792
  • بازدید ماه : 3,218
  • بازدید سال : 12,307
  • بازدید کلی : 744,425
  • کدهای اختصاصی
    جدول لیگ برترفوتبال ایران
    گالری بیاتوایرونی